I Started nothing, I Wish I Didn't

Hej Alla glada och lesdna därute!

Efter flera veckors uppehåll så har jag äntligen lyckats få mitt arsle framför en dator. Jag hade 99 olästa mejl och typ 50 olika applikationer, vänner förfrågningar och dylikt på facebook, Denise blogg hade så många inlägg som jag inte läst att jag var tvungen att gå tillbaka en sida för att kunna läsa alla och Jennifer tjatar vidare om hur jag aldrig skriver på bloggen. Men här är jag äntligen!

Så vad har hänt sen sist? Jösses så lång tid har jag nog inte på mig..
Påsken hos Daves syster gick galant..Hela hennes familj var jättetrevlig, jag pratade med Daves föräldrar på skype (eller nåt liknande) och vi stannade en natt extra.
Väl hemma igen så har jag jobbad och jobbat och jobbat...Jag och Dave gick och såg The Prodigy..En jobbarkompis till mig sa att han först hae en biljett extra som jag kunde få men det kändes fel att gå själv med ett gäng killar som jag inte känner och dessutom så vet jag hur mycket Dave älskar bandet, så jag frågade om dem inte råkade ha två biljetter.vilket dem hade..Konserten var svettig och underbar..jag hade hur kul som helst..

Sen kom ju mamma och maggan vilket var kul! Dem gav mig min workout med sina så kallade "promenader" runt hela london och jag försökte vara en sån bra guide som möjligt..Dave uppförde sig och det gjorde mamma likaså vilket uppskattas jättemycket från mellanhanden (vilket är jag)..

Veckan efter det gick jag och Dave på en annan konsert..det var meningen att Jennifer skulle komma med också men hon kunde int komma ifrån jobbet vilket var synd...det slutade emd att Dave sålde hennes biljett till en kille utanför Electric Ballroom för 3 pund..han köpte den för 14..så jag vet inte om han riktigt tjänade på det..Iaf så var konserten bra den med..men jag gillade nog the prodigy mer..fast de två banden går inte riktigt att jämföra heller..

Denhär veckan jobbar jag 52 timmar..är ledig på onsdag och det är allt..då snackade dave nåt om att han ville ta mig till en italiensk restaurang som han tydligen pratat om förut...inte vad jag kan komma ihåg..
Igår var ajg hos doktorn och testade mig för HIV och Syfilis och fick lite botemedel...så förhoppnings är allt bra med mig om en vecka..

Vi ska börja kolla på större ställe nu också...snart bara en månad kvar innan vi flyttar ut jue!
Livet rullar på som vanligt..jag sitter på min gamla vanliga stonemasons arms och trivs ganska bra faktiskt..Har blivit erbjuden supervisor jobb som jag faktistk nog ska ta..bättre betalt och jag får sitta nere på kontoret och dricka kaffe hela dagen..

Planer för framtiden? Har inga direkt..lever en vecka i taget just nu..

ja juste! förlåt Isak och men jag kan inte komma till din student dag..jag kollade med min chef men det är tydligen redan två andra som ska ta ledigt den veckan..jag kommer garanterat komma någon gång i sommar, när jag kan få ledigt..men jag är verkligen ledsen över att jag inte kan komma och se dig springa ut..Jag skulle ju dränka dig i champange!...ahja..jag får göra det nästa gång vi ses ändå..

annars så var det väl allt för denhär gången..ses igen om en månad?? Näe..jag har en ganska lång rast imorgon..fast då tänkte jag klippa mig? ..vi får se.. Hade bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad tråkigt att ni inte kunde komma till Isaks student, men det är sånt som händer. Om ni hittar något större innan den 13 - 24 juli kan jag tänka mig att kommer över på en vecka igen. Under förutsättning att jag får bo hos er förståss. Och det får jag väl eller hur???? ;-))

Puss pussi

2009-04-28 @ 19:35:09
Postat av: FrökenBubbelplast

The Prodigy! <3

2009-04-29 @ 12:44:43
URL: http://magicdez.blogg.se/
Postat av: Kristina

Till Denise: I know! det var helt underbart och vi svettades som grisar! INVADERS MUST DIE!!

2009-05-01 @ 19:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0