vi är inte såna som i slutet får varann.

 tjingeling!

idag skiner solen och det är fantastiskt vad fint väder det är helt plötsligt. Jeansjacka och klänning, man fryser inte alls.

Den här veckan har varit så underbart bra att jag bara skakar av lycka när jag tänker på det.

I tisdags samlades ALLA som brukade umgås och drack öl nere vid kanalen och det var så himla roligt att se alla tillsammans igen. Jag älskar när alla är tillsammans och gör något spontant.

Och imorn mina små våfflor kommer bli en helt makalös fredag, vi ska nämligen på rullskridsdisco, ni vet som man ser i gamla filmer, me 60-tals kläder och musik i samma stil. Jag bubblar av lycka, det kommer bli helt fantastiskt.

don't stop push it now
and I will give it all to you
don't just stop now
and try to give it all up

Och gissa vem som börjat skriva till mig igen, Jo PsychoLaine. Ni vet han stackaren som ser ut som ett UFO. Ibland undar jag om vi alltid kommer ha kontakt på nåt sätt och vis..bara för att jag irreterar mig på han förjävla mycket. Men vi klickar jävligt bra vissa gånger också...

Nej, åh inget kan förstöra min dag idag. eller imorn. WO. haha.

Something sweet or something strong
Seems like love no longer can turn me on
Like boy need girl and girl need boy
Got a nasty habit called rock n' roll
i´ve gave my heart to rock n´roll

Älskar er!!!!!!!!
PUSS.

Tessi, svara på mobilen när jag ringer! om du ser +44 så är det jag. OK? :)


Kommentarer
Postat av: Mama

Puss på dej

2009-04-03 @ 05:56:29
Postat av: Birgitta

Vad kul att veckan har varit bra, och att den bara kommer att bli bättre.

2009-04-03 @ 18:09:01
Postat av: eva och hampe

hej jennifer. hoppas att du mår bra, vimår toppen, vädret har varit bra i flera dagar nu, med sol och värme. det är jätte kul att läsa det du skriver. hoppas att du kommer iväg på din semester till grekland. men var försiktig. många kramar från oss i hova till dig.

2009-04-03 @ 20:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0