när allting kommer omkring.


blablablabla.

snart är det påsk, undrar hur man firar påsk här i England. Ingen aning och något svar lär jag ju heller inte få då jag jobbar hela påsken.

Träffade Phoebe igår, min gamla manager och snart ska jag kila iväg till min nya pub och se hur fint det tydligen har blivit,. vi öppnar nästa onsdag och jag studsar här på stolen av lycka för då är jag äntligen tillbaka med La familia igen.

Sol sol sol  idag, men fan va kallt. Jag måste tvätta, men vår torktumlare är spårlöst försvunnen, vem har snott den?

Jag har en plan och det är en megafantastisk plan jag har ska ni veta. Allt kommer bli bra.

Kristina är är en gris när det gäller att blogga, tycker ni inte? Ni måste tjata  lite på henne så att hon berättar fina historier för oss hon med.

Nej, jag har inget vettigt alls att säga idag förutom att jag tycker att livet verkar kännas lite bättre. Jag tror iofs att det kan vara min överdosering av koffein som talar men....,

...Vad gör det om hundra år?





Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul att du ska börja jobba på den "gamla" puben igen. Jag försöker tjata på Kristina om att hon ska blogga, emn det hjälper ju inte. :-(

2009-04-08 @ 18:42:51
Postat av: Mama

Hej kul att du snart är tillbaks på gamla stället,du låtergladare idag. Puss Mama

2009-04-09 @ 08:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0