help im alive, my heart keeps beating like a hammer.

 hej mina små maränger.

hade en annorlunda men trevlig helg, köpte mig ett påskägg med en rosa My little Pony inuti. kände mig som 6 år igen. Men vad gör det.

helgen har varit bra, hur kan man inte vara lycklig. Allt känns bra, jag har ett alkoholuppehåll, en vecka eller två, jag mår som en prinsessa.

Jag är på riktigt bra humör idag, har så mycket energi. Kristina och Dave kommer hem idag...det var dock skönt att ha rummet för mig själv ett par dagar. 15kvm på tre personer är inget man ser framemot direkt.

Men snart kan vi flytta.

Vi har varit här i 6månader på onsdag. Tiden har gått så förbaskat fort. Kristina ska provjobba på en resturang vid Oxford Circus imorn, hoppas hon får det jobbet för hennes chef är dum i huvudet.

allt är bara bra.

jag har köpt en ny blommig vippig kjol. jag känner mig som en bakelse idag.

puss


Kommentarer
Postat av: Jen

hey hop!



Eva o Hampe: Skönt med sol, här har vi haft regn och grått hela påsken vilket inte är så himla kul, hälsa grattis till Daniel från mig, gud det måste va runt 5-6 år sen jag såg han sist. Tiden går fort!

Hoppas ni har det bra. massa kramar!





Birgitta: Jaa, vi kommer ha runt 15 oilka ölsorter så du kan nog sitta där ett bra tag och dricka öl! Kan väl kanske blanda till nån drink också! Ska bli så kul att du kommer snart! Jag gillar allt möjligt godis förutom sura saker. :)



Mama: Om du är glad är jag glad! Ber om ursäkt för att jag inte var så pratglad men klockan var 10 här, tidsskillnad du vet. :)

2009-04-13 @ 17:06:14
Postat av: eva och hampe

hej hoppas att du mår bra. tack för dit svar. daniel hälsar och tackar. han och marie skall flytta den 1maj till en större lägenhet i mariestad. från 50 kvadrat till 100 kvadrat så det blir lite skilnad. många kramar från oss i hova.

2009-04-13 @ 20:16:22
Postat av: Birgitta

Vad kul att allt känns bra, det är bra att köra lite vita dagar också så kroppen kan återhämta sig.

Man blir aldrig för gammal för My little pony.

Visst går tiden fort, jag tjatar på Kristina om att ni ska ta kontakt med värden om att kanske hitta en större lägenhet. Ser fram emot att få se lite av alla kläder som det skrivs om.

2009-04-14 @ 10:57:00
Postat av: Mama

Hej på dej bra att du tänker på din lever den beöver säkert ett par vita veckor då och då.Kram Mama

2009-04-14 @ 18:36:21
Postat av: Kusin Vitamin

Jag saknar dig så otroligt jävla mycket! Jag ska komma i sommar, om du inte kommit hem då vill säga =)

Jag hoppas att allting är bra och skicka ett mail någon dag när du har tid <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-04-17 @ 01:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0