I've been taken over by the fear.


söndag och måndag har varit två förjävligt dåliga dagar. Jag har inte kunnat tänka klart och bara känslan av att förlora någon man tycker om är det värsta som finns.
Det gör förbaskat ont att göra slut med någon, oavsett om det är en pojkvän eller ens bästa vän.

Så, jag försökte göra det bästa igår för att bli lite lyckligare, jag spenderade en massa pengar, färgade håret nästan svart(vet ej om det gör mig lyckligare men..) och försökte sysselsätta mig varenda minut för att inte tänka.

Men sen smsade han mig och berättade att han hade något viktigt att berätta för mig, och då visste jag att det var antingen "hej, jag är en självisk, omogen typ men jag vill fortfarande va din vän" ELLER "hej jag flyger tillbaka till Oz, hej då ha ett bra liv"
Och jag hade rätt, dubbelt upp! bingo. Han vill försöka ha mig som vän MEN om saker och ting blir för svårt så har han nu en öppen biljett tillbaka till känguruland.

Nu sitter jag här, mitt hår är lika svart som min dubbel espresso och jag är fortfarande lika förvirrad som jag var igår.

Men jag lyssnar på Lily Allen så livet känns lite bättre idag. Hon är bäst helt enkelt.. Hon är min idol. Jag vet att  livet  kommer bli bra.

Juste, piercingen som jag gjorde i fredags, högra tragus. MHM. och ni som inte talar piercingspråket så betyder det den lilla obetydliga broskbiten i örat.
Det kändes fantastiskt, inte ont alls. så jag ska göra andra sidan också på fredag om dem tillåter mig.




den här låten är fan den bästa hon har gjort. haha. handlar om  hennes pojkvän som är dålig i sängen. Its not fair.

ne nu ska jag snart gå till jobbet.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0