WHEATSHEAF


jag lovar och svar att jag har den basta planen pa lange. det har slar allt gott folk!

den nya/gamla puben ar helt jalva fantastiskt, Sa, jag beordrar GENAST ALLA som laser denna blogg att komma till London for det har maste ni se.

Det har kommer bli sa forbaskat javla bra. Jag ar glad att jag far chansen att vara med och oppna nagot sa har stort.

Det har kommer andra saker och ting.

Nu ska jag rulla och sen ga till jobbet, efterat ska jag forbi mitt nya jobb och glida omkring lite, lara mig kassan ordentligt.

pusss

Kommentarer
Postat av: från eva o hampe

glad påsk på dig. det låter ju väldigt kul det där med ditt jobb, hoppas det blir bra. här skiner solen idag det är skönt. igår fyllde daniel 26 år. vi skall hem till dom imorgon och fika.många kramar från oss i hova.

2009-04-09 @ 15:59:15
Postat av: Birgitta

Klart jag kommer..... måste ju bara se var du jobbar och prova ölen eller har du något annat att rekomendera?

2009-04-09 @ 19:05:22
Postat av: Mama

Oh va roligt för dej,blir glad jag med.puss Mama

2009-04-12 @ 08:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0