Are we humans or a we DANCERS?


hej hej!

sitter här med en latte med ett stort leende på läpparna, egentligen borde jag ligga hemma och må skit men jag har så mycket energi att jag inte vet var jag ska ta vägen.
Igårkväll var en bra kväll, först massa dricks på jobbet, vi drack som monster på rasten och efter stänging också. Kom dansandes hem till lägenheten som var full av vänner igen, som den brukade vara. Jaqui och Nigel är nämligen tillbaka i stan igen, iofs bara för en vecka men det kändes nästan som förr.

Och jag fick en av Jaquis pälsar, min första ÄKTA päls, det är kanin tror vi. Jag är så glad. Hon har ingen använding för den i Australien nämligen (hon bor typ på stranden den jävla grisen) så då fick jag den. OHH! hopp hopp.

Sen gick vi till Koko, för första gången på..evigheter. Men åh. det var underbart att dansa, hoppa och bara le tillsammans med mina vänner igen.
Tror jag, för jag kommer verkligen inte ihåg ett skit. haha.

Jag drack alldeles för mycket, vet inte ens när jag slocknade igår...totalt blankt i skallen. Men inte deppig för de, efter jobbet gick jag förbi American Apparel och köpte mig en kjol(har säkert 40 kjolar i min samling nu) och snart börjar vi festen igen. Alla kommer nämligen hem till oss ikväll igen för mer fest.

Ska gå och köpa mer vodka och cranberryjuice.  det är så jävla gott och bra för kisset tydligen..

och snart kommer Dave med en Falafel till mig. mums. bästa maten när man är lite bakis.

Pratade på telefon med mormor idag, det var kul för det lät nästan på henne som att hon inte trodde att det var jag.

Måste rulla,

PUSS

Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Hej! Det var väl inte så konstigt att jag blev förvånad. Jag var nämligen helt säker på att det var Hasse som ringde och så var det du. Kul att du har det bra och festar på. Sköt om dig. Kram mormor.

2009-02-23 @ 07:50:21
Postat av: Jen

HAHa, förhoppningsvis låter jag inte som Hasse! :)

men kul var det. får ringa och överraska fler gånger.

2009-02-23 @ 16:24:22
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0