bubbles, they go up, and up, and up...and then..POFF...they disapere.


skriver lite snabbt, har varit inne och kollat IKEAs hemsida, antligen ska jag fa en egen sang. Har hittat en baddissoffa som bara kostar 83 pund, sa slipper jag skeda med Kristina, och hon och Dave kan fa sova sjalva for en gangs skull. Eller sa snarare jag far sova sjalv.
Ska inkopas pa fredag efter jobbet.

Har inte gjort mycket vettigt, vaknade vid 5..sen nu sitter jag har.

Pa fredag planerar jag en stor fest hemma hos oss, med shitloads of alcohol och alla vara vanner. Lite avskedsfest for Patri som lamnar oss pa mandag, aker till Canada och halsar pa Matt i en manad. Den javeln.

Jag visste att jag aldrig skulle sagt nagot om att komma och halsa pa er i Sverige, for jag vet inte hur jag ska lyckas med det.
Ville bara gora er glada.
Jag ska forsoka, for jag vet att om jag inte aker hem nu...da kommer det droja en lang lang tid innan jag kommer hem nasta gang.

Och jag saknar er...
och mitt xbox.


puss

Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Kul att du kan köpa en säng,du kommer säkert att sova som en prinsessa.Ha det, älskar dej Mama

2009-02-04 @ 21:41:12
Postat av: Irene/mormor

Här går dagarna sin gila gång och jag tar det lugnt. Det är väldigt skönt. Va bra att du skall få en egen säng. Det behöver du, så du kan sova ordentligt. Ha det bra, vi saknar dig mormor.

2009-02-05 @ 09:50:43
Postat av: Birgitta

Vad jag har sett på en del bilder så förstår jag att det ska bli skönt med en egen "säng". Det ser inte skönt ut att ligga i ett hörn på golvet.

Vad tråkigt att pengarna inte räcker till den biljett fram och tillbaka. Men kanske längre fram??



Ha de //Birgitta

2009-02-05 @ 16:31:16
Postat av: Jen

haha,nej att sova i ett hörn på golvet är aldrig kul. haha glömde bort att du har facebook Birgitta.



Jaa, jag sover äntligen som en prinsessa nu. yey!

2009-02-09 @ 18:39:49
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0