Im not gonna teach your boyfriend how to dance.

heej nu är vi i sviiiiiiiden.
kom precis hem från Baba. det var lika fantastiskt som vanligt.

vi börajde i Zinken hos Tommy med nån likör som smakade persika. Det smakade kärlek kom vi fram till.
 
På Baba var allt underbart, vi flörtade med DJna som vanligt och fick de låtar vi ville spelade.
 
Vad gör jag hemma kl. 1 då? Öl, för mycket tydligen.
 
Icke för mig, aldrig för mycket men Kristina hade tydligen inte käkat middag.
Det suger lite.
 
Jag längtar till lördag.

Sen vill jag hem igen. London är mitt hem. Det känner jag redan efter 24 timmar i Sthlm.

Jag klarar inte av den här staden längre. Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ringa mig någon dag? Tycker det låter skiiit bra :P Puss och kram <3

2009-02-26 @ 22:44:49
Postat av: jen

självklart..om jag bara visste vem du är :)



puss

2009-02-26 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0