hela världen är så underbar.

HEEJJJJ

Jag fick ledig idag, har typ 5 miljoner små saker att fixa och dona med så det var nog lika bra det tror jag. Ska bla gå och köpa en dammsugare, vi har ju bara haft en sån där sopborste vilket inte gör saken bättre, man bara sopar omkring skiten istället. medeltidstjaffs. Plus att jag stötte på en spindel igår natt, en liten rackare med nät och allt. Och hårsprayen är ju slut så jag kunde inte gasa ihjäl han heller.
Nej, man måste ha en dammsugare.

Sen ska jag gå och köpa en massa modetidnignar, några flaskor vin och gå hem och städa. Är väl förhoppningsivs klar till Kristina kommer hem så kan vi sätta oss och ta det lite lugnt innan vi beger oss till ännu en avskedsmiddag för Jacqui och Nigel. Senare blir det väl ett par drinkar och kanske lite dans. Det blir nog en bra kväll.

Igår var typ världens längsta dag på jobbet, det var helt dött. Så för att få tiden att gå shotade vi tabasco och tävlade om vem som kunde få inte flest limeskivor i munnen. jag vann aldrig. förlorade 3pund. mindre rolig dag kan jag ju säga.

Juste, har ju glömt. Jag och Kristina ska försöka få biljetter till en av världens största musikfestivaler, Glastonbury. Först hade vi tänkt att åka till Amsterdam över en helg, men dit kan man ju åka närsomhelst egentligen men att se tex, Arctic Monkeys och några av världens bästa band måste vi göra NU. Leka rövare och leva festivalliv i 5dagar, VI MÅSTE.
5 april släpps de sista biljetterna och vi ska HA två av dem. Om inte, då gråter jag som en bebis.

Nej, måste gå och köpa den där dumma dammsugaren nu.

Vi ses snart ;)

HÄHÄ

BABA FÖRIHELVETE!

Puss


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Hej,



Hur ska ni få ihop det med att både åka på festival och ev. ha pengar över till att åka till Sverige?



//Birgitta

2009-02-24 @ 10:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0