MAMMA MIA!


HELUU.

Idag har jag varit pa stralande humor hela dagen, jag tror det har att gora med att jag och Kristina kollade pa Mamma Mia igar och nar filmen var slut sa dansade vi och sjong med till alla latarna. Det var forjavla kul assa. Jag maste anda erkanna att jag ar nagot stolt over att va svensk nar man hor ABBA. Dem ar ju otroliga. Ska kopa en ABBA skiva och sa ska jag dansa och sjunga till dem varje morgon fran och med nu. Da maste man ju bli varldens lyckligaste, eller hur? Det tror jag.

Sen har jag kommit pa en till sak. Jag maste till Grekland. Sa jag fragade om Kristina har natt emot att aka med mig till Kreta igen och hon sa att hon jattegarna ville, sa i sommar ska vi ta 2-3 veckor semester och resa runt hela on, och sa ska jag visa henne ALLT jag har vuxit upp med. Ingen festa 7daristrackresa utan bara chilla liksom. Jag langtar. jag ska iaf dit. Bara kopa biljetter och sen ta sig runt on med typ...buss...far kopa mig en snygg grekisk man som kan kora mig runt on.

Nu ska jag aka in till stan och kolla runt lite, det var meningen att jag skulle bjuda Kristina pa middag som en liten overraskning nu nar det ar alla hjartans dag snart och allting men hon verkar bara vilja aka hem efter jobbet sa jag far val ata min allahjartansdagsmiddag sjalv helt enkelt.
Far se vad for smaskens jag kan hitta. Men fan va ensamt och vuxet att ata pa resturang sjalv, det har jag aldrig gjort...forutom typ Donken...men det ar inte samma sak.
Sa jag antar om jag ater ensam sa tjanar jag ett par extra vuxenpoang till min inte sa stora samling.  Men snart ska den bli storre. Jag maste ju bli vuxen nangang...nangang.
moha..

Ne, kanske hittar nat fint, maste kopa mer galgar. Nan ater upp dem hemma hos oss.

Och igar fick vi FETA klagomalet fran var FETA granne. En lapp pa dorren dar det stod:
"DONT TRHOW YOUR GARBAGE AND CIGARETTES OUT THE WINDOW, IT DOSNT CLEAN UP BY IT SELF AS YOU NOTICED, PLEASE CLEAN UP BEFORE THIS WEEKEND"

Man ska inte bo i ett omrade med BARA ungdomar i en liten studioflat i ett hus FULLT av ungdomar fran hela varlden om man ar gammal och gra. Da kan man inte klaga, han far skylla sig sjalv.
punkt slut.

Hej da.

puss

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Om du är hemmafrun, hur går det då med jobbet? Jag trodde du skulle börja hos dina gamla arbetsgivare igen?



//Birgitta

2009-02-11 @ 18:45:16
Postat av: Jen

Ja, jag pratade med min gamla chef igår. Och han sa att dem ska öppna igen i början av mars nångång. Det tog tydligen längre tid än vad dem trodde. Men snart blir mina jobbtimmar precis som förut igen.

2009-02-14 @ 15:40:25
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0