I dont what i'm doing wrong.

HOLAAAAAA

Jag har så mycket jag vill skriva och berätta, men nu när jag sitter här och fingrar på tangenterna så kommer inget av det ut. Jag tror det är för att jag varken mår bra eller dåligt idag, liksom nånstans mittimellan. Jag är trött och fryser, är sjuk och hostar snart upp mina lungor. Men samtidigt så är jag glad för det går så bra för mig just nu, jag tjänar så fruktansvärt mycket pengar, igår fick jag 70 pund i dricks, det är 800 kr. Får liksom mer dricks än lön...

Så ekonomin är ju mer än stabil just nu, vilket känns skönt för jag har ju alltid klarat mig själv.  Jag ser fram emot sommaren, det är inte så att jag inte trivs för det gör jag. Jag älskar det, men jag är ju så förbannat rastlös. måste alltid hända nåt.
och just nu händer inte så mycket. Jag försöker underhålla mig själv. Ska få en lista över gallerier och konstutställningar av en tjej på jobbet så ska vi gå på det. Ska försöka ta mig till ett bibliotek och gå på museum.
Jag har ju alltid klarat mig själv så det är ju inget problem. Jag kan klara mig ur de flesta situationer på egen hand, men...jaa. har för mycket tid för mig själv vilket inte är riktigt bra för då tänker jag bara en massa. Och det jag vill göra är att sluta tänka.

Måste hitta fler vänner här. Det här går inte längre.


Eller bli kär. Det funkar ju också.

Vi ses snart.

Älskar er.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad skönt att ekonomin är stabil. Försök att få Kristina att umgås mer nu när Dave jobbar i veckorna. Jag har inte fått något svar på om du är tillbaka hos din gamla arbetsgivare, är du det??

//Birgitta

2009-02-14 @ 18:17:16
Postat av: Birgitta

Tar tillbaka jobbfrågan, ser att jag redan har fått ett svar.

//Birgitta

2009-02-14 @ 19:27:29
Postat av: linn

fan va kul att du kommer till sverige snart! :)))))

Längtar!

2009-02-17 @ 15:31:57
URL: http://valrutet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0