anything to make you smile.


Jag FAR komma tillbaka till min gamla pub, om cirkus 3 veckor.uhuu vill att det ska vara nu, det anda bra med dar jag jobbar nu ar att det ar forjavla bra dricks..typ 2-300kr/kvall..for att sta i baren. Jag behover bara saga "Yes, I'm from Sweden" sa ramlar pengarna in.
heh

Igar skulle jag och Kristina dela pa en flaska rott men det slutade med att jag drack upp hela vinaren sjalv och jag har inte sovit sa gott pa lange, skedade lite med kristina ocksa under natten.

I fredags var vi pa ett stalle som heter Electric Ballroom, dem spelar bara hardrock och metal men det kan ju faktiskt vara forjavla kul att bara sta och hoppa och skrika i ett par timmar..
Synd bara att jag var for full och gud vet vad, sa att jag forstorde resten av kvallen genom att skrika pa en nastan oskyldig person. Aggressivt.

Har ar lite gamla bilder som ligger pa Facebook, men eftersom alla inte har det(thank god) sa lagger jag nara har.




(kolla var vagg, visst ar den fin?, alla som har varit i var lagenhet har skrivit nat pa vaggen. konst.)

Idag hoppas jag att Emma(bilden ovanfor) kommer over, hon ar var finska van..det ar den mest hogljudda mannskan jag traffat. Till och med nar vi ber henne halla kaften och hon forsoker viska sa skriker hon. Men hon ar sot och babblar som en javla apa, sa det kan nog bli kul sallskap.

Nu ska jag hem och rosta mig en smorgas och dricka oboy! Och sen oppna en flaska vin..hheh.


Juste, vi har en liten overraskning pa gang.

tssss.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Kusinen

Jag gör allt jag kan för att kunna och hälsa på dig kusinen min. Saknar dig jätte mycket, så om jag får tag i pengarna så kommer jag :P hihi <3<3

2009-01-27 @ 09:33:31
URL: http://thereselindborg.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Vad kul att du får komma tillbaka till det gamla jobbet. Jag blir nästan alltid väldigt glad när jag läser bloggen. Den här gången sitter jag på jobbet och ler fånigt. Tur att jag har eget rum.

När kan du berätta om överaskningen?



Birgitta

2009-01-27 @ 10:18:27
Postat av: Irene/mormor

Det var ju det jag skrev, att du skulle få det gamla jobbet tillbaka. Du får snart berätta om överraskningen för jag blir så nyfiken. Kram mormor

2009-01-28 @ 08:57:57
Postat av: Lotta/Mamma

Va roligt att du får komma tillbaka till det gamla jobbet. Skönt att läsa att ni verkar ha det riktigt gott nu. Kram Mama

2009-01-28 @ 10:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0