dance with me

dem verkar vilja att jag ska gå härifrån snart, hon plockade precis bort min halvdruckna kaffe och min muffins. jahapp.
jag ska, jag ska.  kolla inte på mig.

snart ska jag hem och sätta på musik, dansa och hoppa omkring i lägenheten, för att jag är glad och för att jag kan.
Sen ska jag driva med Dave, han tror att jag hatar honom, vilket jag verkligen inte gör..men Kristina måste ha en riktig karl så jag ska se vad han går för. hähä han tycker redan att jag är knäpp i huvudet så det är luuugnt.

Sen så har jag bestämt mig för ge ufot en chans till. han är ju rätt söt i rätt vinklar och ljus och världens roligaste. plus att han är kock så det är ju alltid bra med en man som kan laga mat liksom.

vi får väl se om han ringer.

nej, hem var det. snart blir jag utslängd härifrån. ha.

Hoppas ni har en fantastisk söndagskväll, det ska iaf jag ha. öl och batman, det kan ju inte bli bättre.

PUSS



Kommentarer
Postat av: Linn

hahah i rätt vinklar och rätt ljus :p rolig du är.

Bara han är en snell hest så!! :)



Jag sitter på jobbet och skaver har inget att göra. vill ta ett flyg till london NU synd att jag inte är miljonär.



Puss bye mate

2009-01-11 @ 21:19:06
URL: http://valrutet.blogg.se/
Postat av: Jen

ne fy fan, inga mer hestar for mig inte. been there done that..

men han ar rolig, lite smaful men vad gor det om hundra ar!

Jo ta ett flyg till London nu! klart du ar miljonar, det ar val vi alla?

PUSS

2009-01-13 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0