everybody should have a midget.


hej mina kara.

sitter pa ett skitet internetcafe med svettiga tangenter.

Tack for alla kommentarer, jag ler ocksa varje gang jag laser vad ni skriver. Jag hor era roster i mitt huvud.  det ar fint.

Vi har det faktiskt riktigt bra nu, visst sa staller jag ju alltid till det for mig pa nat satt och vis men jag loser ju det alltid i slutandan anda.
hoppas jag.

Overraskningen kan jag inte avsloja, da vore det val ingen overraskning ju. Men jag lovar att det gynnar alla oss.

Den senaste veckan har vi lekt rockstjarnor, vi har festat 2 dygn pa raken, trashat lagenheten sa pass att den borjat mogla, handfatet i badrummet lossnat fran vaggen och haft de roligaste dagarna pa lange. Vi satt i solen och drack ol till frukost och tittade ut over kanalen,  gick vidare hemat, genom Camden som kan vara en av de mest underbara platserna pa denna jord.

Vi pratar om framtiden, om sommaren och allt vi ska gora. Vi vill mycket, det lilla gang som ar kvar. En efter en lamnar oss, men vi haller humoret uppe. Kristina ar kar upp over oronen och aven fast jag ar sa radd att hon ska bli sarad sa ar jag anda varldens lyckligaste just for att hon ar det. hennes konstanta fnitter och leende gor mig lycklig.

Nu vet jag inte vad jag ska gora, jag har 320pund i vaskan och London blir bara battre och battre.

Alskar er. Saknar er.

Vi ses snart.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna Maria

Hej

Skönt att ni har lite sol för här är det bara grått.

Det händer inte så mycket här på hemmaplan, vi längtar efter våren. I morgon ska vi till dina föräldrar och äta middag, det ser vi fram emot. Ha det så bra och förresten vad hände med din dejt? Vart det inget?

Kram

A.M.

2009-01-30 @ 21:07:04
Postat av: Irene/mormor

Va kul att ni har det bra. Vi har det bra vi också. Solen har vi inte sett på väldigt länge nu men vi får hoppas att den kommer fram snart för det är så grått och mörkt hela dagarna. Förr helgen var vi ute och käkade både lördag och söndag. På söndagen firade vi att vi varit gifta i 45 år. Under veckorna händer det inte så mycket men dagarna går väldigt fort trots att jag inte jobbar. Har börjat baka lite matbröd och sånt. Många kramar

Mormor

2009-01-31 @ 10:13:06
Postat av: Irene/mormor

Hej! Vi saknar dig och Kristina också. I dag var morfar och jag i Farsta vi passade på att äta på Mc Donalds men ni var ju inte där. Morfar hade varit ute och åkt långfärdsskridskor med mig som åskådare. Han stod på benen men han fick jäkligt ont i benen. Tränar han är det säkert valdigt skoj för det går undan. Många kramar mormor.

2009-02-01 @ 17:10:09
Postat av: Lotta/Mamma

Hej på er skönt att allt är ok. Känns bättre när allt är bra med er.Nu är det bara en månad innan vi flyttar,å vad vi längtar. Saknar dig Puss Mama

2009-02-01 @ 18:09:44
Postat av: Lotta/Mamma

Skönt att allt är ok, känns bättre här hemma då.Nu är det bara en månad till flytt å vad jag längtar. Puss Mama

2009-02-01 @ 18:11:51
Postat av: Anonym

hej jennifer. det var ju roligt att allt är bra. idag har vi faktiskt sett solen här i hova den 1/2 det var mycket trevligt. många kramar till dig från oss ihova.

2009-02-01 @ 19:53:36
Postat av: Mamma

Hej Jennifer/Kristina

Kan någon av hjälpa mig med att kolla upp ett hotel som heter Camden Lock Hotel och ligger på 89 Chalk Farm Road. Hur det ligger det i förhållande till var ni bor? Ska helst vara gångavstånd på ca 10 min.



Birgitta

2009-02-01 @ 20:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0