hey ho, lets go.


halo
idag är jag inte värd att ha ett namn, ser ut som skit med prickar över hela ansiktet, rätt gulligt om man tänker att det kan va fräknar. med tyvärr är det inte söta små fräknar. nupp.

gårkvällen var nice, vi började på Clink och pga massa skit som hänt så får man bara komma in på hostlet om man bor där, fare enough MEN det där är mitt andra hem, jag har firat alla mina vänners födelsedagar där, min egen, jul och nyår. Så dem smugglade in mig genom bakdörren.

Åkte vidare in till Soho till klubben Madame Jojo, det var väl sådär, megaindiealternativet och alla såg ut som plockade direkt från ett tidningsuppslag. Det var för uppstyrt helt enkelt, ingenting kändes äkta och musiken var sådär halvbra.
Men vi hade kul iaf, stackars Kristina kom senare efter jobbet och stod i kö i säkert en och en halv timme, men vid den tiden hade dem flesta stuckit så då gick vi till en bar och fortsatte dricka där istället.

Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer..men kul var det. Idag vaknade vi upp vid 13tiden och var helt döda och då gick vi och åt en FOOTLONG Subway macka..matkoma efter det kan jag ju lugnt säga.

Ikväll ska jag kanske träffa Ufot, vi får se vad som händer. Det skulle inte göra så mycket om det inte blev så eftersom jag känner mig rätt ovärdig idag. Det blir nog bra. .. Nu ska jag hem och käka Lasagne, Kristinas man är tydligen en rackare på att laga mat och nu är det upp till bevis.

Åh mat, YEY!

Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0