We are fated to pretend.


 > Jag ar ICKE arbetslos langre, jag gick till puben bredvid min gamla och dem slangde in mig i baren pa en gang, inga fragor, inget snack. Sant gillar vi, pengarna rullar in igen och jag tror vi kan klara det sjalva faktiskt. JAG KLARAR ALLT, det vet ni val?

>Var sprillans nya DVD har gatt sonder, den ar liksom dod. Och BATMAN ar dar i, katastrof. Sa gar det nar man koper det billigaste fran en affar som heter "Currys Digital". ah. vad tankte vi med egentligen.

>Jag hade tydligen gett FEL nr till Ufot sa istallet for att han ringer mig sa maste jag nu ringa honom. Och jag tror att alla vet att jag inte ar typen som ringer, fan va jobbigt. Hur ska det har ga?

>Det vankas avskedsfest ikvall, nummer ett for veckan. Matt tex lamnar oss den 24:e och aker tillbaka till Canada. Det suger. Vet ICKE vad dem planerar men jag har stora planer pa att dricka tills jag inte langre vet vad jag heter, det ar jobbigt att traffa avlagsna foraldrar vettni.


Jaa, det ar val vad som pagar i mitt liv en helt ovanlig tisdagskvall i London, jag ska snart hem och duscha, kla pa mig ogonfransarna(jag alskar mina losogonfransar, det ar ICKE fest utan dem langre, dem ar nastan som en egen person)
och sen ska jag kolla laget pa gamle Clink.

Hur ar det i Sthlm, vandrar isbjornarna omkring pa gatorna som alla sager att dem gor i Sverige?
Ah, nu spelar dem MGMT har pa internetcafet, Kids. nu ar jag taggad till tusen. maste springa hemat.

Puss pa er.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Klart att vi vet att du klarar allt. Vad kul att du fått jobb igen.

Isbjörnarna lyser med sin frånvaro, åtminstone på dagtid även om kylan som kommer och går kanske skulle kunna locka fram dom.

2009-01-14 @ 10:59:06
Postat av: Irene/mormor

Vilken tur att ditt självförtroende är på rätt plats igen. Jag har liksom Birgitta inte sett några isbjörnar men is finns det, så morfar är ute varje lördag och pimplar. På lördag skall vi ha fest för morfar han fyller ju 65 år på måndag men då jobbar ju alla så vi firar i helgen. Alla kommer så det skall bli roligt. Även Hasse och Sollan kommer. Vi skall äta lite gott och ha det trevligt hoppas jag.

Ta väl hand om dig. Kramar Mormor

2009-01-14 @ 11:26:23
Postat av: Jen

Jepp, det gamla vanliga sjävlförtroendet är på plats, de känns bra.

Dem flesta tror faktiskt att vi har isbjörnar i Sverige. här är det kallt men inte så att man dör eller så, kanske nollgradigt om kvällarna och när solen skiner om dagen kan det bli upp mot 10 tror jag. jag vet inte.



Åh jag vil också fira morfar, lilla morfar.

Hälsa alla från mig då!

Grattis i förskott min älskade bästaste morfar.

Puss

2009-01-14 @ 19:24:45
URL: http://visticker.blogg.se/
Postat av: Jen

Jepp, det gamla vanliga sjävlförtroendet är på plats, de känns bra.

Dem flesta tror faktiskt att vi har isbjörnar i Sverige. här är det kallt men inte så att man dör eller så, kanske nollgradigt om kvällarna och när solen skiner om dagen kan det bli upp mot 10 tror jag. jag vet inte.



Åh jag vil också fira morfar, lilla morfar.

Hälsa alla från mig då!

Grattis i förskott min älskade bästaste morfar.

Puss

2009-01-14 @ 19:25:31
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0