jag har aldrig...

jag är så nervös, jag skakar och det känns som att alla ben i kroppen ska släppa taget om varandra så hela jag ramlar i hop vilken sekund som helst nu.

jag känner tårarna trycka på innanför ögonlocken och jag vet att om jag inte håller igen så sprutar tårarna och de kommer aldirg sluta, synd vore det för jag då lossnar förmodligen lösögonfransarna och mascaran kommer färga mina kinder svarta.

INGEN vet vad jag går igenom just nu. inte en jävel.
jag önskar att jag inte vore ensam, inte i denna förbannat stora stad.

jag önskar att jag aldrig hade haft valet. Vi är inte födda till att välja.jag är så dum, dum dum dum. FAN.

det löser sig nog, jag brukar alltid säga att det löser sig...och på nåt lustigt sätt så gör det ju alltid det också.

önskar att den här dagen tog slut snart.


......

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad har hänt vänne, är det något du kan skriva om? Om inte, ta tag i Kristina och prata av dig lite.

Sist hon skrev något verkade ni må väldigt bra båda två.



Stor och lång kram på dig

2009-01-09 @ 18:55:35
Postat av: Anna Maria

Tja Jenn !

Jag blir jätteorolig för dig när du skriver sånt här, har det hänt nåt allvarligt? Är det pengar bekymmer? vi kan säkert skrapa ihop nåt allihopa om det är så krisigt.

Kram

Anna Maria

2009-01-10 @ 12:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0