our time is now, wish you were here.


internet pa kristinas laptop funkar inte av nan konstig andledning, och nu fick jag sluta 2 timmar tidigare fran jobbet sa snor lite internet fran dem.


i onsdags hade vi THE FINAL GOODBYE PARTY...fan. Alla, hela ganget pa typ 20 pers samlades och kakade middag, sen gick vi vidare till en pub och spelade biljard och drack ol. men man markte ju att det var nat som inte riktigt stod ratt till.
Sen sa vi hejda, forst Jaqui och Nigel, och sen tillslut Matt, var forsta van vi fick har i London. Shit va nara det var att alla storgrat...efter ett tag akte resten hem till oss, drack fulvodka och bara forsokte fatta laget,
Inget kommer bli som forr och vi kommer aldrig umgas allihopa igen. Eftersom de flesta har siktat in sig pa att aka till Australien och bade jag och Kristina vill dit sa vet vi att vi kommer fa se de flesta igen iaf.

Sa nu vet ni dar hemma var vi planerar att aka, jepp nasta destination blir nog Australien, vi har ju vanner over hela varlden nu sa det vore ju dumt att inte passa pa nu nar man kan.
Vet bara inte nar.

Nu fick jag precis ett sms fran min forra chef Phoebe, jag ska tydligen till var NYA pub med alla stammisarna...Antligen har dem hittat en ny, sa jag slipper jobba pa den har javla puben. Jag gillar det verkligen inte. Hoppas jag far komma tillbaka.

Sen ska vi fira Daniels fodelsedag.

Hoppas ni har det braaaaaa

Pussssssss


Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Ja hoppas du får komma tillbaka,ska hålla alla tummar och tår.Tråkigt att vännerna åker men ni får säkert nya och dom andra finns ju kvar även om dom inte är i London Kram Mama

2009-01-24 @ 10:07:14
Postat av: Irene/mormor

Hej! Nu får jag likväl som mamm din hålla alla tummar och tår. Du får säkert komma till deras nya pub och arbeta, för jag tror dom tycker om dig. VI

KOMMER NOG INTE TILL London för det finns bara dyra resor. Jag har ju blivit pensionär nu så jag får ju inte lika mycket i lön som förut, ungefär hälften så jag måste tänka lite mer på priserna. Annars är allt bra här utom att det regnade in i öppna spisen i morse. Sköt om dig och ha det bra. Kram mormor

2009-01-24 @ 10:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0