Prime of our lives

Nytt år, nya försök? Självklart!

Jag fortsätter på Jennifers förra inlägg om hur underbar den fredagen var. Jag tror inte jag har mått så bra i hela mitt liv. Visst så hade jag nästan slukat en hel vodkaflaska för mig själv och alla andra var minst lika fulla, men alla var så lyckliga, glada och bilderna bara dryper av kärlek! Det var en av de bästa kvällarna i hela mitt liv, definitivt! Hela denhär veckan har varit ganska perfekt faktiskt. Jag har jobbat, umgåtts med Dave och jennifer och bara haft en jävligt bra vecka. Inget speciellt egentligen, bara så som jag vill att det ska vara..allt som gör mig lycklig..

Jag har nog aldrig mått såhär bra förut och jag måste nog erkänna att halva äran för det går till Dave, därför ska jag förklara lite mer om vad det är som pågår..
Så jag började väl prata om en kille som heter Paps, härlig kille som gillar att ha kul, men inte med mig. Jag inbillade mig att jag kunde få det att funka men jag kände mig aldrig bekväm runt honom och han fick mig aldrig att skratta..En full fredag på Koko bestämde sig en kille som jag varit kompis med i ungefär en månad för att chansa. Killen var Dave och han lyckades. Som sagt så hade vi varit kompisar i ungefär en månad, han bor på Clink och han är kompis med våra kompisar så vi umgicks några gånger, redan då tyckte jag att han var en rolig och cool kille..Han fick mig alltid att skratta..Så fredagen slutade i kärlekens tecken och efter det har det inte gått en dag där jag inte mått bra. Mår jag dåligt behöver jag bara skicka ett meddelande för att få ett svar som sätter ett leende på mina läppar i minst fem timmar efter..Jag känner mig tillräckligt bekväm runt honom för att våga utsätta honom för min sjuka humor och djävulska sinne och han är tillräckligt bekväm för att säga sina tråkiga skämt och rapa när han känner för det..Det känns bättre än vad det någonsin gjort..jag känner mig bättre..men oroa dig inte mamma, jag kommer inte flytta till Australien snart..
En annan bra sak med honom är att han är väldigt bra på att kyssas också...var bara tvungen att få in det...haha..




Tillbaka till vardagen..så komemr vi egentligen tillbaka till Dave igen, haha..Igår var jag ledig så på tisdag kväll åkte jag till Clink (jennifer kom inte med för att stackarn var sjuk) och träffade alla vänner och Dave...vi spelade lite kort och umgicks, inget speciellt så jag och dave gick och la oss och spenderade hela natten med att prata och mysa..vi somnade tillslut runt sex och sov fram till tre/fyra..jag tog en dusch, snyggade till mig och sen gick vi på vår första dejt tillsammans..Italenskt med jordgubbar och choklade mousse till efterrätt! MUMS! Han bjöd, romantisk som han är. Vi åkte sedan tillbaka till clink för att hämta lite grejer som jag lämnade kvar och åkte sen till Jennifers jobb. Deras pub ska ju stänga så igår var sista dagen och stället var fullpackat! Live band med Frank Sinatra klassiker och Kronenberg, det var riktigt trevligt..stackars Jennifer sprang omkring bakom baren som en tok men lagom full eftersom alla tydligen hade bjudit henne på shots och drinkar hela kvällen..Vi stannade där en halvtimme/timme, sa hejdå och lycka till till Jennifer och åkte sedan tillbaka till clink för lite mer mys..jag åkte hem vid två ungefär, försökte få tag på jennifer men hon var full och lycklig så jag ville inte störa...jag somnar och sen väcks jag av att Jennifer kommer inramlandes, slänger sig på mig och asgarvar..full? självklart inte..haha..

Idag har jag jobbat...det har varit okey, inte så stressat men inte tråkigt heller..God lunch och nu sitter jag här och uppdaterar mig om allt..hade 69 olästa mejl i inboxen...ett var värt att läsa och det var från Denise..resten är bajs..

Är ledig igen på Lördag så Koko imorgon kommer bli skoj!
Annars är det väl inte så mycket mer...som vanligt..frågor är alltid välkomna om ni känner att jag glömt något..

Hadebrahej

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kan du inte försöka få med dig datorn när du är ledig?

Det skulle vara kul att snacka lite.



Vad har hänt med Jennifer??

2009-01-09 @ 18:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0