sa har ligger det till.


hej
tankte bara skriva en kort uppdatering.

vi mar bra, tror jag. har inte riktigt vagat kannt efter.
jag ar trott pga att min kropp och dumma hjarna inte vill sova, 48timmar utan somn.igen..

Tack mamma och pappa for hjalpen, forlat for att jag alltid ska krangla. Ni raddade mig.
Forlat morfar for att jag inte ringde pa din fodelsedag, :(

Nej mamma, jag kan inte bara "komma hem".. det vet du ocksa.

Jag skaffade mig lite vuxenpoang igar, oppnade bankkonto och betalade hyran. forbannat mycket pengar.

Laste aven ut mig sjalv fran lagenheten, iford endast handduk och trosor. Fick bryta upp fonstret, halvnaken i nollgradig kyla och klattra in.

Ja, det hander just nu.

nu gar tiden ut.

vill ha februari, jag tror det kommer bli en bra manad.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Skönt att höra att allt gick bra. Men är det inte dumt att springa omkring i trosor o handduk haha.Puss mama

2009-01-21 @ 18:16:53
Postat av: Anonym

hej jennifer. hoppas dumår bra, även om du springer ute i bara trosor och handduk. vi mår bra här i hova. men vi längtar lite tillbaka till tahiland, där var det iallafall varmt. många kramar från oss.

2009-01-22 @ 19:54:19
Postat av: Irene/mormor

Hej lilla gumman! Tack för mailet, och du behöver inte be om förlåtelse för att du glömde morfars födelsedag. Vi börjar ju bli lite glömska själva. Här har vi ett jakla väder snöslask och moddigt. Jag försöker lära mig att vara hemma hela dagarna utan att bara sitta på rumpan. Så i onsdags var jag på musikcafé på em. mellan 13-15 det var riktigt trevligt. Morfar och jag gjorde en 24 timmarskryssning med Viking Line från måndag kväll till tisdag kväll. Det var trevligt men vi var mätta hela onsdagen också. Ha det bra och sköt om dig. Många kramar mormor och morfar.

2009-01-23 @ 09:57:40
Postat av: Jen

haha, jaaa jag far borja kla pa mig battre innan jag gar ut.



Hova: jag vill ocksa till nat varmt land..det ar inte sa kallt har men det regnar och har sig. gillar inte.





mormor o morfar:

musikcafe, det later roligt. vad var det for musik?

rock n roll?

:)



2009-01-23 @ 18:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0