i like you so much better when you are naked...

hej och hå
2009 har varit fyra fantastiska dagar ska ni veta, började ju iofs med att jag inte firade nyår med Linn och Anna som tänkt, men natten spenderades på gamla goda Clink med andra vänner och vid 5 tiden ramlade vi in i en taxi och åkte hem till oss istället.
Jättekul att träffa Er tjejer igen, tråkigt som sagt att det inte gick riktigt som det skulle, har inga pengar alls så kunde inte ringa och så missade jag alltid när ni ringde. Använder liksom inte mobilen så mycket här så jag har ingen koll på om den ringer eller ej.
Men, jag hoppas ni hade svinkul iaf!!!

I fredags kom det en massa vänner hem till oss, jag hade ju bjudit över hela hostlet hem till oss och vilken jävla kväll det blev, vi var väl 16 pers tror jag som trängdes i våran lilla lya och förade lite, sen gick vi de 100m som det är till KOKO och dansade hela jävla natten. Och alla var så himla lyckliga hela kvällen, vi skrattade och dansade och det fanns inga problem. inga alls. Jag har nog aldrig varit så lycklig, seriöst. Det var den bästa kvällen i mitt liv.











Förutom en liten detalj..åh jag borde ha lyssnat på vad min magkänsla sa, billig Axe, kan ICKE dansa, död fisk.  MJA. nej tack, men jag ångrar ingenting.

Igår låg jag och Kristina i sängen och drack rötjut direkt ur flaskan och snacka skit, vi trodde aldrig att Londonlivet skulle bli så här bra, jag har kämpat så hårt för att komma hit och jag klarade. Jag bor i det häftigaste området i hela London, jag bor med min bästa vän (vi ska bo med varandra för resten av våra liv) och jag har det uddaste men mest underbara vännerna någonsin.
Livet är förjävla bra.

2009- Det här är mitt år!



Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Hej lilla gumman. Kul att du har det bra och mår toppen. Vi här hemma har fått det kallt nu ca 10 minus men nästan ingen snö. Annars går allting sin gilla gång. Äter, sover och skiter precis som vanligt. På nyårsafton var vi till Birgitta och Bosse kom inte hem förrän klockan 3. Lite sent för att vara vi. Vi är ju inga ungdomar längre. Morfar har hunnit med en pimpeltävling så igår fick jag rensa fisk men å va gott stekt aborre är med potatismos. Tänkte på dig och undrar fortfarande varför du inte gillar Fish and Ships. Stavningen är kanske inte korrekt men du fattar väl i allafall. Många kramar från morfar och mormor.

2009-01-05 @ 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0