"I had a lot of dates but I decided to stay home and dye my eyebrows"


hejohå,
det är typ bara jag som bloggar nuförtiden har jag märkt. Men det förstår jag, Kristina är rätt upptagen med sin man. Dem gillar verkligen varandra. Det är sött.
Hon mår som en prinsessa iaf.

Och NEJ, Love is NOT in the air, Vad är det som gör att jag bara träffar puckon och efterblivna jävla idioter?Jag är en magnet när det gäller sånt.
Och när jag väl träffar en person som jag faktiskt tycker om, Nej då drar jag. Måste sluta med det.

Men jag känner att jag börjar få myror i brallan igen, som alltid när jag är på ett ställe för länge. Måste iväg och se nya saker, hela tiden. Och jag vill inte lämna London. Men samtidigt vill jag inte fastna här heller.

Vi får se.

För ett par dagar sen så var det vår 3månadersdag här och att 3 mån kan gå så här fort är fan otroligt. Jag trivs som kossan i hagen och säger fortfarande "aldrig mer tillbaka till Sverige"

Imorn ska jag till banken och öppna bankkonto, byta ut vår trasiga DVD och sen ska jag ha en dag bara för mig. Det betyder ligga i sängen med en flaska rött, lite choklad och bara njuta av livet. Själv, för en gångs skull.

Jag älskar vår lilla lägenhet, den är verkligen OSS, lite ont om plats vissa dagar, speciellt fredagar då vi alltid envisas med att klämma in hela familjen där, vi är väl runt 15 pers i ett litet rum, alla röker och spiller dricka och sjunger och skriver på väggarna. Jag älskar det.

Jag mår så bra.
Jag älskar mitt liv.

Hoppas ni också gör det.

Massa pussar

Kommentarer
Postat av: anna

2009-01-18 @ 21:47:04
Postat av: anna

hehe du verkar ha det gött, hur går det med ufot?

ps. jag älskar inte mitt lilv just nu!

2009-01-18 @ 21:47:51
URL: http://ickevalrutet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0