INSOMNIAC.

Hi loves!

I onsdags var sista dagen för "The Sheaf" och det var en sorglig men ack så rolig dag, vi var alla tvugna att jobba över till 2-3 på natten men det gjorde ingenting för ingen av oss ville lämna den bar som så många kallat hem.

Fan va fulla vi var, vi brukar va aspackde på jobbet men det här var att ta i..men va gjorde det...allt var ju gratis.
Dansade till femtiden då jag bokstavligt talat ramlade in i lägenheten, på Kristina och började asgarva. Skitkul var det, tyckte inte hon.hähä.
Däckade (tackochlovfördet) så jag sov 8 timmar, de ända 8 jag sovit på tre jävla dagar...åhh. hatar att inte kunna somna.

Men jag vet orsaken,berättar mer om det senare, idag är en stor dag mina kära vänner och familj. ni skulle bara veta vad som pågår i min hjärna just nu. Har lust att...skjuta huvet av mig så tankarna slutar.

Ikväll ska vi väl försöka ta oss ut, vi har räknat och budgeterat och insett att vi ligger på minus...iaf jag. Jag måste skrapa ihop 1800kr på 11 dagar annars så rycker lägenheten. Och jag är arbetslös för tillfället så det suger ju ganska hårt. Det löser sig nog.
KOKO. jag vill dit, jag har en god gammal vän som väntar i kylen, fin man den där Jack Daniels så vi får väl se om vi kanske kan återskapa förra fredagens lycka.

OCH, våra vänner lämnar oss, en efter en. Om 2 veckor så sticker Matt, Bart och Nigel. Dem bara flyr landet. 
Jävla skit också. detta gör alla oss jävligt upprörda. splittrar familjen bara sådär.

Mormor och morfar, ni sa nåt om att komma till London? När? :) Åh jag saknar er så mycket ska ni veta. Ni är så tokiga.
Älskar er en massa.

Älskar er andra också, självklart.

Imorgon berättar jag vad som hänt idag.

Önska mig lycka till. Vad fan ska jag säga???? heeeelp.


Kommentarer
Postat av: jennifer

hej.här kommer det en hälsning från hova till dig. hoppas att du mår bra. vi mår jätte bra. vi har ju nyss kommit hem från tahiland. där var det jätte bra. 33grader i skuggan och 30grader i havet. ha det så bra. många kramar från oss i hova.

2009-01-09 @ 22:18:02
Postat av: Irene/mormor

Hej!

Vad har du råkat ut för? Kan du inte maila och tala om vad som har gått snett. Vi kan ju inte hjälpa dig om du inte säger vad som är galet. Vi har inte hittat någon bra resa till London än. Men vi tittar nästan varje dag. Vi älskat dig och saknar dig. Många kramar. Mormor & morfar.

2009-01-10 @ 15:17:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0