Words can never make up for what you do


HIIIYA!

Idag ar det fredag och jag ar OFF hela kvallen. Det var lange sen jag hade en fridaynight off. Sa ikvall, Koko mina vanner. Avskedsfest numero dos, :( det kommer nog bli galet.

jag var pa min livs forsta dejt i onsdagskvall, jag kande mig sa ovard, spritsvullen och sliten fran kvallen innan och sa kom han hem till mig helt oforberett. Panik.
Vi gick till en pub och tog ett par ol och lyssnade pa en massa band som spelade, forst var det jattestelt, vi bada satt dar och kallsvettades och smapratade om ingenting men efter ett tag sa chillade vi lite och da blev allt mycket battre.

Hade ju gatt och inbillat mig att han sag ut som varsta monstret efter allt prat om att han ser ut som ett Ufo, grottmanniska osv, sa jag blev ju positivt overraskad nar jag sag att han faktiskt sag ratt normal ut. Icke i profil dock. haha
Nej men det var trevligt att ses igen och UTANFOR hostlet och jag tror vi ska traffas igen. Vi far se vad som hander.

Han ar sot.

Men vi har lite kommunikationsproblem ibland, jag har ju svart att kommunicera pa ett bra satt pa svenska, allt blir en stor sorja for jag vill ha sa mycket som mojligt sagt under kortast mojligast tid och da blir det ju ofta stora fel och missforstand, MEN NU kan jag inte prata alls..och speciellt inte nar jag blir nervos.
Det ar svart att prata engelska 24timmar om dygnet MEN nar jag och Kristina antligen far prata svenska sa har vi helt plotsligt tappat vissa ord och maste saga det pa engelska istallet. Skumt det dar.
Har aven borjat tanka och jag raknar automatiskt pa engelska, inte svenska.

Tur att man kan anvanda kroppsprak, da behover man ju inte prata som tur ar.

hah

nu ska jag hem, ta en ol, satta pa lite bra musik, kaka en bit lasagne, dansa runt och bli pa annu battre humor, jag skiner redan som sjalvaste solen men battre ska det bli...och sen se vad fan planerna ar for kvallen, inte en javel svarar, inte ens Kristina. jag har fria sms, sa jag smsar alla..dalig stil.

nej maste rulla.

puss

Jag är alltid tryggast när
du är en liten bit ifrån
en rörelse i ögonvrån...

Kommentarer
Postat av: Anonym

loove is in the aaaair!

2009-01-18 @ 11:24:09
URL: http://valrutet.blogg.se/
Postat av: Jen

haha ne fyfan, du ska ba vetaa.. haa.

2009-01-18 @ 19:00:35
URL: http://visticker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0