jag hatar att jag älskar dig, och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.

tjoho!

igår var en rolig kväll, jag och Kristina låg i sängen och kedjerökte, drack öl och bara asgarvade åt precis allt man kan skratta åt här i livet, vi pratade om männen i våra liv, framtiden och vad som händer nu. det var länge sen vi umgicks på det sättet bara hon och jag.

Idag träffade jag Peter, och det var nog för sista gången tror jag. Han har stora framtidsplaner men jag känner liksom inte att det leder nån vart. Tack för maten och allt du gett mig under 4 år men du missade liksom de 16 första och kanske viktigaste. Man kan liksom inte glida runt på en räkmacka sådär och tro att saker ska lösa sig iaf.
Men han betalade för Madame Tussauds och det var ju kanske det häftigast jag gjort på länge, petade lite på David Beckham och kollade fascinerat på vackra män som Johnny Depp och fnittrade lite töntigt när jag såg Prins Harry.

Börjar fan bli engelsman(kvinna förhoppningsvis). Idag har vi varit riktigt engelska, Kristina åt Sunday Roast, (alla engelsmän äter det på söndagar) och efter det gick vi till en av alla tusen pubar här i Camden och drack varsin öl och kollade på Man.U-Chelsea.
Fast vi är ju egentligen Arsenal fans.

hah, hör ni vad jag sitter och babblar om eller? fotboll och öl. hur ska detta sluta.

mellan 5-7 är jag portad hemifrån, Kristina och Dave ska kolla på film..hrmfrr..ska inkräckta på dem sen. ne I dont mind, jag kan ge igen bäst jag vill senare i livet.mohaha, vi ska kolla på den nya Batman ikväll, och äta glass och dricka öl. det blir nog himla trevligt.

Nej men allt känns mycket bättre idag, jag har lagt saker bakom mig på ett annat sätt och jag försöker se positivt.
Kristina säger att jag har ett självdestruktivt beteende, att så fort jag är lycklig måste jag bryta ner och förstöra det. Och det stämmer nog.
Men nu får det vara nog.

Jag ska ge mig rätten att vara lycklig.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0