You have to stop being so selfish for once!

Jag ber om ursakt till alla som saknar mig och som jag forsummat..Jag har det jattebra har och ni vet hur lat jag kan bli nar det galler till att gora saker..forlat..

Tack till mamma som kommer ihag att jag glomt bort att ringa.. Saknar och alskar dig sa mycket

Tack (miljontals av dem)  till Maggan som raddade mitt liv har i London med sin julklapp

Tack till Denise som saknar mig lika mycket som jag saknar henne (aven om jag inte visar det sa bra)

Och tack till Jennifer som stottar mig i vatt och torrt, hur lite hon an tycker om det..

jag har det bra, jag jobbar, jag alskar och dansar..Vad mer kan jag saga?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0