---


Hallojj.

Nu är jag "hemma" igen. Resan gick sådär..kollade på filmen Slumdog Millionaire och grät mest under flygresan. Sen när jag skulle hoppa på bussen så blev det hur mycket knas som helst så jag kom nästan inte på bussen, en timme senare löste sig allt och jag kom äntligen in till London där jag tyckte att jag förtjänade en taxi hem.

Vaknade kl 9 imorse och ringde Daniel, saknar han så mycket..saknar alla riktigt mycket just nu. Känns som "Va fan gör jag här" men det är ju inte långt kvar tills jag åker till Australien så det blir nog bra tillsslut.

Har precis ätit en sallad till lunch, måste verkligen börja tänka mer på vad jag trycker i mig..tänker inte åka till Aus och se ut som en flodhäst..nej verkligen inte.  Jobbar dubbelskift fram tills fredag, då har jag kvällen och hela helgen ledig.

Skype funkar inte nu, vet ej varför OCH dessutom så har jag inget internet hemma, vet inte heller varför inte det funkar. Så i helgen ska jag gå och köpa ett mobilt bredband har jag bestämt. Jag bryr mig inte hur mycket det kostar jag vill ju kunna prata med er när jag vill och behöver liksom.

Jag har skaffat mig en ny blogg också, så jag skriver nog inget mer här..känns som att den här börjar bli gammal, syftet var ju att både jag och Kristina skulle skriva så ni fick veta vad båda vi två pysslar med, men nu vet ju inte ens jag vad hon gör om dagarna så jag tänker skaffa en egen blogg, om mitt liv och resan till Australien.

Jag skriver adressen lite senare.

Annars är allt bra.. varmt här med men det gör ju ingen nytta när man står i en gammal vinkällare hela dagarna.

Puss

Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Hej! Undrade just hur resan hade gått. Tur att allt löste sig till sist. Vi saknar dig också , det känns som det skulle ta evigheter innan vi träffas igen. Många kramar och pussar mormor.

2009-07-01 @ 12:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0