mitt hjärta är ditt att förstöra.


Efter långra kramar och tusen kyssar vände jag mig om och börjar sakta gå mot utgången, tårarna rann och färgade mina kinder svarta av smink. Jag glömde att andas. 
Jag vände mig om igen och kunde inte låta bli att le bakom allt det ledsna, det var som på film. Förutom att den här filmen inte slutade lyckligt..än.

Satt på tåget hem från Heathrow och kunde inte sluta gråta, en kvinna kom fram till mig och frågade om jag mådde bra och utan att tänka mig för snörvlade jag fram ett elakt "NOO!!"

För just nu så sitter min bästa vän på ett stort plan tillbaka till en värld jag aldrig vetat något om, Australien har alltid varit det där landet långt, långt borta med farliga djur...i stort sett det jag sett på Discovery Channel. Jaga krokodiler och simma med hajar, giftiga ormar och monsterspindlar.



Så jag har bestämt mig, jag åker till Australien efter sommaren. Jag har pengar till biljetten dit och resten tänker jag faktiskt inte bry mig så mycket om.

Varför ska jag stanna på en och samma plats när det finns så himla mycket därute som jag inte vet ett skit om? 

Jag vill se ALLT.  

Planen är - Australien i ett par månader, hitta nåt slitet jobb men ändå tillräckligt så jag kan få en sjysst reskassa, sen vidare genom Asien, kanske plocka potatis på nåt fält nånstans för en extra liten peng och sen tillbaka till England och söka in till Universitet.

Jag tror jag åker september-tidigt oktober.

Saknar er så himla mycket nu. Bara en vecka kvar.

Puss


Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Hej gumman vi får prata mer om att du skall resa till australien i höst. Det är ju så jävla långt bort!

ha det bra tills vi ses.

Kram och puss mormor.

2009-06-17 @ 11:34:53
Postat av: Mama

Jag lider med dej. Kan tänka mig hur det svider i hjärtat.Å vad jag längtar efter dej.Puss Mama

2009-06-17 @ 19:19:29
Postat av: Mama

Stackars dej Puss Mama

2009-06-17 @ 19:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0