OZTRALIA!


Halo,

Shit jag kan inte fatta det. JAG BOKADE BILJETTEN TILL AUSTRALIEN IMORSE.  GOOOOOOOOOOOOOOOD.

Kan ni förstå...den 7:e oktober sitter jag på planet till världens ände...jag ska få se kängurus!!!!!!!!!!!!!

Idag har jag och Emma försökt oss på "Circle Line Challenge" Det handlar i stort sett om tunnelbanelinjen "circle line" som går runt London i en cirkel (därav namnet..DUH)  och för varje station går man av och går till närmsta pub och tar en öl...Det är 26 stationer på hela linjen..Vi klarade av 10 stationer innan vi kände att det var dags att dra sig hemåt och vi började ändå rätt tidigt vid 5tiden men vid 9 kunde ingen av oss gå rakt..

Bra jobbat ändå tycker jag. Vi hade jääääääääävligt kul på vägen..woooO!

Jag tycker det är synd att min glädje över att åka till Aus inte riktigt kan njutas av då det finns så mycket andra problem i vägen. Jag tycket det är synd att vuxna människor inte kan kommunicera på ett värdigt sätt.

Snart ses vi

Älskar er mer än nånsin!

Kommentarer
Postat av: Mama

Oh så roligt men stanna inte där snälla.Nio öl int dåligt, skulle kanske klara 5.Puss Mama Ps syns på tisdagDs

2009-06-21 @ 17:44:30
Postat av: eva och hasse

det var ju roligt att du har bokat billjett till aus hoppas det är bra där men det tror jag. många kramar från oss i hova.

2009-06-23 @ 20:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0