Stockholm i mitt hjärta??

2009-01-04 @ 19:44
Igår låg jag och Kristina i sängen och drack rötjut direkt ur flaskan och snacka skit, vi trodde aldrig att Londonlivet skulle bli så här bra, jag har kämpat så hårt för att komma hit och jag klarade det. Jag bor i det häftigaste området i hela London, jag bor med min bästa vän (vi ska bo med varandra för resten av våra liv) och jag har det uddaste men mest underbara vännerna någonsin. Livet är förjävla bra.
2009- Det här är mitt år!

Det där skrev jag för 7 månader sen..Idag är ingenting sig likt. Men 2009 är fortfarande mitt år. Jag är bäst.

Jag badade idag, för första gången i år...så himla varmt och skönt..fast vi gick vilse ett par gången men det gick ganska bra ändå. Ohh, jag älskar att bada, det gör mig så lycklig på något konstigt sätt.

Fick ingen bränna alls, blev bara blekare. Haha.

Stockholm är fint på sommaren.

Nu dör jag snart av trötthet,

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0