love is an accident.

'

haaaaloo

så ligger man här igen, med datan i sängen och "lånar" lite internet som någon bra och ärlig typ faktiskt betalar för.....

Kom precis hem från jobbet...gick ut med en ny kille från jobbet från Aus, o drack lite...fin man..



Ingen av oss bloggar speciellt mycket längre,...kanske är det för att de flesta redan vet vad vi pysslar med här i LDN eller så är det väl så att vi faktiskt inte har tid till att blogga....



Vår allas vän Daniel åker hem på tisdag...tillbaka till Auus....de senaste dagarna har varit de jobbigaste i hela mitt liv faktiskt..Svårare än Något förhållande jag NÅGONsin haft. Vi har kommit varannn så nära, varit bästa vännet , men ändå alltid någoet mer..Och så helt plötsligt så beråttade han att han skulle åka hem..tillbaka. aldrig mer komma hit igen..

De 3-4 senaste dagarna har varit så otroligt dimmiga...jag har inte kunnat hantera verkligheten och vad som kommmer hända snart...det går liksom inte.

Som ni alla redan vet så kommer jag..(jennifer) till Sverige 23-29 juni..Jag vill träffa er Alla.
.Alla.

Familj o vänner.

Annars mår jag toppen. Jag ser faktist riktigt mycket fram emot att¨träffa alla igen. Se sverige igen. Jag har varit "hemifrån" 8 månader nu....

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv..borde jag kanske åka tillbaka till Swe? Eller åka nån annanstans och börja om igen?

Jag trodde att jag var förvirrad när jag var fjorton, hade finnar och luktade svett 24/7 men det här är fan värre...

Funderar starkt på att skaffa en psykolog så att denna person kan berätta för mig vad för vettigt jag ska göra mitt liv.


Vi ses den 23/6 kl 9.00 på skavsta.

Puss.
jag älskar er
'


"the wind is in my heart...the wind is always gone away"

"

Kommentarer
Postat av: Mama

Hej snart syns vi. Puss Mama

2009-06-13 @ 11:22:10
Postat av: Irene/mormor

Ska bli underbart att få träffa dig snart.

Puss o kram Mormor

2009-06-14 @ 11:48:41
Postat av: från eva och hampe

det var ju synd att vi inte kan vara med och träffa dig när du kommer hem. det hade varit jätte roligt. men det kommer väl flera tåg. det var ju tråkigt att daniel ska åka hem. men du kanske kan åka och hälsa på honom någon gång. många kramar från oss ihova.

2009-06-15 @ 18:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0