everything looks perfect from far away


heluu

har precis pratat med Daniel i typ en timme..måste va svindyrt att ringa därifrån till min mobil..nåja. Vi har kollat på lite biljetter och vad det ser ut som nu så åker jag den 7oktober. YEYE!! Detta kommer bli det MEST spännande jag någonsin gjort i hela mitt liv.

Ni vet ju vem Daniel är...och jag har ju alltid sagt att vi bara är vänner men veckorna innan han åkte så blev det väl lite mer än så. Kristina säger att jag är kär och hon är ju den som känner mig bättre än nån annan..men jag vet inte. Jag orkar inte sätta nån stämpel på vad jag känner eller vad vi är. Just nu är vi bara två personer på helt olika platser i världen som tycker om varandra väldigt mycket. MEN, det är inte (bara) varför jag åker till Aus...som alla verkar tro.

he..he

Ikväll möttes jag och Kristina upp för lite drinkar på vårt nya "favoritställe", en Gaybar. Jag älskar det, dem har en bra takterass med såna där värmelampor, billigare än nån annan bar och förjävla skönt att killarna inte kollar ner i ens urringning hela tiden. Men jag fattar inte varför vissa har såna problem med att gå dit, visst får man tycka vad man vill men hur kan det vara äckligt med kärlek? Spelar väl ingen roll vem man älskar så länge man är lycklig.

¨

nåjaaa.. skulle behöva sova lite...kanske.


får se.


pusssssssssss


ses på tisdag.


 


Kommentarer
Postat av: Mama

Pusspå dej med Mama

2009-06-20 @ 12:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0