fuck u very very much!



hej mina kära.

fan va lack jag blir, gick ut på stan för lite ärenden och så stoppar en man mig på gatan och börjar prata om Klamydia..jag ba stod där och lyssnade vad han hade att säga och sen frågade jag vafan han ville,

Anledingen va att minska antalet  ungdomar i Camden att få klamydia och att de nu gav ut gratisprover att göra hemma, så han nästan slängde fram en påse till mig och började fråga ut mig om namn och telefonnr. Killen, som var rätt söt blev så generad så jag började asgarva, va fan här går jag på en liten shoppingrunda och en kille hoppar på mig som om jag vóre nån vandrande klamydia på pinne liksom.

Så där står jag och asgarvar och killen blir helt röd i ansiktet och tillslut säger han att han måste ge ut gratisproverna till alla som är mellan 16-25 OCH att ´nu kan jag vinna ett Nintendo Wii. Så då började asgarva ÄNNU mer, liksom "Grattis, du har klamydia, här får du ett Nintendo." haha. ojojoj. sen sprang han därifrån och där stod jag med mitt "gör-själv-hemma" test och asgarvade. Ni fattar inte hur skumt det var. Hoppas jag vinner ett Nintendo. haha
´
veckan i LDN har gått otroligt fort, dagar känns som minuter. Båda är tillbaka på jobbet och jag älskar det jag gör. det känns nästan som att mitt kall här i livet är att servera folk öl. Nej haha inte riktigt men jag älskar att vara bartender, stämningen är fantastisk.

Nya planer och ändringar har gjorts, Dave har flyttat in på heltid och ska prova och se hur det känns att leva med två svenska tjejer i en vecka till innan han börjar betala hyra. Det finns ju både för och nackdelar med att han flyttar in och det största är väl garanterat hur trångt det blir, men billigt som fan. Så nu ska vi bo trångt fram tills midsommar sen ska vi tre plus vår vän Daniel flytta till en större lägenhet lite utanför stan för att få ner hyran så mycket som möjligt.

Det blir nog kalas.


HAHA, skrattar fortfarande åt klamydiakillen. hahah..så roligt.

hoppas ni har det bra, det har vi. vi njuter som fan av varenda sekund.

puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0