Grekland!!!!!!!

hey hop!

sitter här på cafet igen med en dubbel espresso och väntar på att klockan ska bli halv 2 så jag kan kila iväg på ett möte..och just i denna sekund som jag skriver detta ser jag att klockan är 13.39..så jag är lite sen. Men det är nog OK.
Jag ska gå och fixa mig ett NI-nr efter snart 6mån här i London, det har med skatter, försäkringar och framförallt arbetstillstånd att göra...jobbar i detta nu väldigt olagligt.

Plus att jag ICKE kan få öppna ett bankkonto om jag inte har det där förbaskade nr, Jag ska ju byta bank för jag trivs inte alls med Lloyds(som Kristina har) och det känns som att man ska vara nöjd med sin bank, det är ju dem som har hand om mina pengar...så jag har gått till Barclays 3 ggr nu men dem har nekat mig varenda gång.

Annars så...öppningen av nya puben har blivit ännu mer försenad så nån gång i April-Maj kanske? Vi får väl se.

Jag har bestämt mig att även fast Kristina ej vill/kan följa med till Grekland med mig så ska jag åka själv. Dessvärre vet jag ju att att åka som ensam tjej inte är det säkraste man kan göra här i livet, MEN om jag ska sitta och vänta hela mitt liv på att träffa nån som är på samma "lev-livet-här-och-nu-nu-jävlar-så-kör-vi" nivå som mig så kommer jag ALDRIG att komma nånstans här i världen.
Jag menar, när jag säger, "Jag ska göra det här, " då jävlar gör ju jag det också. Och grekland, det är ju som ett andra hem för mig. Och greker är ju rätt trevliga, liksom.

Tänkte åka i Juli-Augusti.

Nej, kanske ska kila iväg på det där mötet snart.

Puss

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vilken tråkmåns, ni har ju snackat om Grekland jättemycket. Om du inte får Kristina med dig tycker jag att du gör helt rätt och åker själv. Du får vara lite mer försiktig bara.

Vi syns snart...

2009-03-26 @ 17:35:37
Postat av: Tezzi Kusinen

saknar dig gumman, skulle behöva dig här hemma, allting går åt helvete, men maila mig någon dag, tror inte att jag har kvar din mail nämligen =( Men hör av dig <3

2009-03-28 @ 00:26:44
Postat av: Irene/mormor

Det är klart du skall åka om du känner för det. Men du måste naturligtvis vara mer försiktig om du åker ensam.Vi åker den 5 april till Tenerife det skall bli jätteskönt. Morfar och jag har längtat länge nu. Hoppas det går bra med Ni numret så att du kan byta bank och arbeta med tillstånd. Många kramar och pussar. Mormor

2009-03-28 @ 09:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0