I TRY.


hej
började dagen innan jag ens hade slutat gårdagen, mina sömnproblem är påväg tillbaka vilket gör mig lite orolig. Så jag tog en lång, lång promenad vid kanalen idag för att reda ut vad som pågår i mitt huvud.
Det var så vackert, vattnet som var smaragdgrönt och fullt av smuts, de små husen precis vid vattnet som såg ut som om det var tagna direkt ur fantasin. Jag gick förbi LDN Zoo och såg zebror och giraffer, mitt i denna smutsiga storstad stod fyra fantastiska tropiska varelser. Och så jag 5 meter ifrån.
Sen vandrade jag hemåt i regnet och log fånigt för mig själv.

Nu sitter jag här med min dubbla espresso.

jag försöker.

så iställer för att sitta här och skriva en massa skit, så får ni lyssna på den här istället. Den hjälper mig lite. Kanske er också.

Nu skiner solen igen.

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jag hann läsa den väldigt fina texten som du redan har tagit bort, men hann inte skriva något. Hoppas att personen ifråga du skrev om också hann. Det var jättefint skrivet. Vad är det som gör att du inte kan sova? Kan tänka mig en sak, men förutom det, är det något du oroar dig över??

//Birgitta

2009-03-11 @ 18:17:42
Postat av: Jen

Nej hon hann inte läsa, vet inte varför jag tog bort den.

Behövde bara skriva av mig lite.

Nej inte mycket som oroar men jag har haft svårt att sova ganska länge..

jag tänker för mycket!



tack för omtanken!

2009-03-14 @ 19:16:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0