IN LOVE WITH LDN.



heejj
nu är vi hemma igen, resan hit gick väl bra förutom att vi hade en 30kilos väska som vi försökte checka in och Ryanair var ju inte överlyckliga över de och tvingade oss att slänga hälften och sätta på oss alla kläder vi hade ovanpå de vi hade på oss... missade nästan planet.

ville bara säga att allt är ok. skönt att sova i sin egna säng igen. har kopplat in xbox och playstationet så ikväll ska vi bara tare lugnt och sitta hemma.

börjar jobba i morgon och det ska bli skönt efter att varit ledig så länge. nu ser vi framåt, har löst det mesta i sverige, och nu börjar mitt nya liv här.

jag börjar bli av med hostan, äntligen.

ja, hej då.

Kommentarer
Postat av: Lotta/Mamma

Skönt att resan gick bra, ni frös inte på flyget ialla fall ha ha. Kram Mama

2009-03-05 @ 17:00:46
Postat av: Kusinen

Saknar dig redan kusin <3<3 Kom "hem" igen :( Men jag ska försöka fixa pengar så att jag kan komma och hälsa på dig i sommar :)

2009-03-08 @ 12:28:35
URL: http://thereselindborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0