kwassa kwassa


hej mina små vårfflor!

fan va glad jag är, min lilla rosa dvärgdata fungerar igen. datasnille som man är. Åh så rosa o fin den är.

Det händer inte mycket i LDN just nu, vi tar det mest lugnt och vilar upp oss, spelar tvspel och dricker lite vodka då och då.

Har inte mycket att skriva faktiskt...finns väl inte så mycket att skriva. Ikväll ska jag och Kristina gå till KOKO tror jag att de blir. fullt ös medvetslös..



haha det ser ut som att jag skelar, haha.
kanske gör det?


Nu måste jag springa fort fort till jobbet...

Haaa en fin helg,

Puss

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Har ni skaffat internet hemma nu?



//Birgitta

2009-03-13 @ 17:32:01
Postat av: jen

nopeee..vi ska väl ta tag i det snart antar jag :) hehe. ingen brådska här inte.

2009-03-14 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0