lights out.


inte länge min lilla strejk höll sig. men nu när jag ändå sitter här kan  jag ju lika gärna skriva en rad eller två.

igår firade vi St.Patricks day...det var rätt roligt men alla irländarna var helt galna, skrek och sjöng och var aspackade.
Så vi hittade ett ställe vid kanalen där vi satt utomhus hela kvällen och drack San Miguel för 99pence och alldeles för mycket sambucca.
Vid 12tiden vinglade jag först hem till Daniel och sen hem till mig.

Idag gick vi och satte oss vid vattnet igen och åt våfflor med choklad och jordgubbar, bästa bakismaten. Sen satt vi och pratade om sommaren som kommer. jag tror det kommer bli en fantastisk sommar. Först Glastonbury, får vi biljetter kan det ICKE gå fel. och sen en större lägenhet och sen vet man aldrig vad som händer mer.ÅHÅ

Nej nu ska jag runda av och gå ner till vattnet igen för ett par öl i solnedgången.

Hare så bra.

puss


Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Det låter fint det däe att sitta ute och ta en öl eller två. Skönt att du låter positiv till livet igen. Kram mormor

2009-03-19 @ 08:53:47
Postat av: Birgitta

Vad kul att du inte kunde hålla dig. Låter inte helt fel med ölen vid floden.

Vad händer med Daniel, är det något på g eller är han bara en trevlig kompis?

//Birgitta

2009-03-19 @ 09:32:44
Postat av: Therese/Kusin

Saknar dig gumman <3 Men jag ska spara pengar och försöka komma och hälsa på dig =) Vill att du kommer tillbaka =( <3<3

2009-03-20 @ 20:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0