simply the best.

Hej alla!

Idag skiner solen, och jag försöker skina jag med.  Men vissa dagar är det svårt. Jag vet inte varför.

Mormor: Ja, öl är alltid godast i solsken!!  jag försöker vara posititv till livet, försöker försöker försöker! :)
Saknar er miljoners miljarders!

Biggis:
Som sagt, Ölen satt inte helt felt. Hmm, Ja vem är den här Daniel. Det är en god vän till mig/oss, Det är ingenting på G, han skulle garanterat hoppa framför en buss för att det skulle bli så, han är nämligen  lite kär i mig har en fågel viskat i mitt öra. Men nej, nej.
När är det du kommer hit?? Snart va? Det ska bli skitkul!

Eva och Hampe: Jaa, jag vet att ni läser min blogg, det är väldigt trevligt, jag ska försöka skicka iväg lite mail så det var bra att du skrev er adress!!!

Tessi: Saknar dig också, det vet du! Du får komma och hälsa på när du vill, mi casa es su casa! Du är alltid välkommen.

Har inte mycket att skriva...vi gör fortfarande ingenting. Jag börjar få den här känslan igen som jag alltid får när vardagen blir alltför vardaglig.FLYY. Men vart ska jag ta vägen...Nej jag tänker inte bryta mitt löfte till mig själv och lämna england förens min engelska är Perfekt!

Jag har köpt en blomma, jag ska köpa massa fler. Det måste man ju bli lyckligare av, eller hur? :)
fast den luktar verkligen skit.

Nu ska jag googla lite.

puss

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Snart kommer jag över, det är mindre än en månad kvar. Det ska bli jättekul att se hur ni bor, och jobbar och allt annat.

2009-03-22 @ 09:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0