jag hatar att jag älskar dig, o jag älskar dig så mycket att jag hatar mig


Goddagens.´

Helgen var riktigt upp och ner, vet inte vad som står på men jag är tillbaka i min egna lilla bubbla igen vilket känns fantastiskt.
I min bubbla är det jag som bestämmer och inuti bubblan finns inga problem eller regler. Där kan jag leva som jag vill. Men ibland får jag en för stor dos av vardagen och alla dess problem, och då spricker den här underbara atmosfären jag svävar omkring i.

Jag skulle behöva någon som underhåller mig 24/7, som aldrig lämmnar mig ensam och får mig skratta igen när livet helt plötsligt blir för allvarligt.
En sån där narr, eller vad dom heter. Vore perfekt.

Idag har jag hittat vad jag ska studera. Det är lång tid tills dess, inte förens hösten 2010. Fashion Design and Marketing heter kursen.
För några år sen kollade jag på samma kurs men tyckte det var alldeles för dyrt, men nu har jag bestämt mig.

Jag har klämt min tumme så den är helt turkos, det gjorde så förbaskat jävla ont men jag är glad att turkos är en himla fin färg iaf..

Idag har det småregnat hela dagen, förr hatade jag regnet men nu älskar jag det..sitta här på cafet med en dubbel espresso och titta ut på alla blöta människor.
Och det luktar ju så gott också.

nu lyssnar jag på Håkan, han måste nog vara en av världens bästa.

det är ju nästan så att man blir kär.


ut och ta lite luft sen mer kaffe.

jag älskar er.
puss

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Vad kul att du vet vad du vill studera, är det något du kan få studiestöd till?

Mindre kul att du har slagit tummen din stackare. Men jag håller med, turkos är en fin färg. :-)

2009-03-23 @ 20:38:22
Postat av: Anna Maria

Hej

Stackars dig(tummen). Det är bra att du planerar att börja studera. Du ska veta att jag tycker om att läsa din blogg och vill absolut inte att du slutar skriva. Du är bra på att skriva! Det är underhållande och samtidigt är det ett bra sätt att få veta vad du gör där borta och hur du mår.

2009-03-25 @ 20:08:29
Postat av: Jen

Biggis:

Jaa, nu har tummen dessvärre blivit mörkblå vilket inte är så smickrande, tur att man är tjej och kan täcka över de flesta problem man har med lite skönhetsprodukter.

Japp, jag kan söka bidrag både från Sverige och England, vet inte ritkigt vad jag ska satsa på, kasnke båda och tjäna in storkovan när man ändå är igång liksom, som jag skrev är det lång tid kvar så jag försöker att inte bli alltför uppselt nu på en gång.



AnnaMaria: Va roligt att du tycker om vad jag skriver, hade nog aldrig tänkt att sluta blogga heller, var mer ett hot mot er familjen om att ni måste läsa MER!!

2009-03-26 @ 14:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0