Go Ahead, you know you want it


Happpy St.Patricks Day!

Jepp idag är det Irlands nationaldag, och av någon konstig anledning så firar även engelsmännen den. Så idag är det stor fest.
Ska möta upp Daniel vid 5 tiden så ska vi gå och dricka lite öl och kolla in hans nya lya här i Camden.

Annars så händer väl inte så mycket, vi jobbar alla på för fullt och försöker överleva i den här förbaskat dyra staden.
Imorn ska jag och Kristina på picnic i Regents Park, det ska bli mysigt.

Jag har bestämt mig för att sluta blogga jag med, iaf för ett tag. Jag tycker det är skitroligt att skriva, det vet alla. Men det är inte roligt när det inte finns någon som läser.

Senaste veckan har två personer läst och jag vet precis vilka de är. BIrgitta och mormor. Så från och med nu tänker jag maila de jag vill ska veta vad vi pysslar med.

Känns så onödigt att lägga tid och pengar på att skriva något som ändå ingen läser.

Ja, så var de med det.

Det är verkligen vår vår vår  här.. varmt som tusan, typ 15-16 grader har vi haft och i solen kan jag gissa att det är varmare.
Men eftersom jag har haft "vår-sommar"kläder hela vintern så blir det inte mycket klädbyte för mig.

Ja, tack och adjö. Vi hörs nog snart igen.

Pussar och Kramar
Jennifer

Kommentarer
Postat av: FrökenBubbelplast

2009-03-17 @ 17:34:24
Postat av: FrökenBubbelplast

Ville bara säga att jag, Denise (en av Kristinas bästa men bortglömda? vänner i Sverige) läser bloggen dagligen för att få veta vad som händer. Sluta inte blogga, då kommer jag inte veta något alls om vad som händer. Kristina är ju inte världsbäst på att skriva mail direkt..

2009-03-17 @ 17:35:51
URL: http://magicdez.blogg.se/
Postat av: Irene/mormor

Hej! Det är tur att du vet att jag läser bloggen. Det gör nästan varje dag. Annars får jag ju inte veta vad som händer. Du får sluta blogga om du vill, bara du mailar mig och morfar istället. Ha det bra på picknicken. Kramar mormor

2009-03-17 @ 17:41:52
Postat av: Birgitta

Håller fullkomligt med Denise och Irene, jag vill veta vad som händer även om inte Kristina skriver nåt. Lägg till mig på mailinglistan också.

2009-03-17 @ 18:12:31
Postat av: från eva och hampe

jag läser faktiskt din blogg. men är kanske dålig på att skriva tillbaka.våran mail adress är hampe48 @hotmail.com så vi hoppas att du även skriver till oss. många varma kramar till dig från oss båda.

2009-03-19 @ 20:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0