Bubblebubble

Hey hop;"

söndag idag, riktigt sliten..å´åuha. Mitt huvud känns som en bakpotatis med alldels för mycket vitlöksmör..helt mosig.

Sitter och väntar på Daniel, vi ska gå och dricka billig öl, jag menar, är det så billigt så måste man ju bara ha en. En San Miguel kostar liksom 99pence = 12kr. Livet är allt underbart ibland.

Och för att göra bra saker dåliga så blir det förmodligen inget grekland, jag kollade runt på ALLA flygbolag men det är så jävla dyrt.
Så jag tänker storstad istället, och nej jag tror inte riktig att det är så att Kristina inte vill jag tror nog snarare att det är jag som vill för mycket ibland. Om det nu är möjligt.

Ja, Mormor och morfar. När ni kommer hem från Tenerife kan ni kanske fixa skype så kan vi prata? Såklart kan ju vem som vill fixa skype så kan vi prata allihopa, självklart!!!!

Nu måste jag underhålla Daniel lite...

Jag skriver mer imorn!


Kommentarer
Postat av: Irene/mormor

Hej!

Lovar att fixa skype när vi kommer hem. Kram mormor

2009-03-30 @ 09:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0