ready for the floor.

Jag vet inte hur jag ska börja. Hej låter helt plötsligt så fånigt.

Idag har jag lidit, varit förbaskat synd om mig hela dagen. Dumma jägermeistershots som bara var tvugna att slinka ner...dumma tequilashots som bara råkade slinka ner dem med. Men man tackar ju aldrig nej till shot, kanske därför jag mår som jag mår. SJÄVLDISCIPLIN kallas det mina kära.

Jag och Kristina gick till KOKO igår, helt sjukt men det är faktiskt bara 2:a gången hon och jag var ute själva. Vi borde göra det oftare. Klockrent var när dem började spela Arctic Monkeys och HELA dansgolvet hoppade och sjöng med. Underbart. Kom hem vid 4-5? och hade en liten tvspels turneringen men nu förstår jag uttrycket "Dont drink and drive"

Har virrat runt som en liten räka hela dagen och gjorde inget vettigt alls på jobbet..stod och såg dum ut, är rätt bra på det.

Och nu sitter jag här och funderar över hur engelsk jag har blivit efter 5 mån här i London.

Haha, har börjat använda konstiga uttryck..typ som "Taaaa" betyder tack..och istället för att säga "Hiii" så blir det automatiskt "Hiiiiyyaaa" och kallar alla för "love" och "darling"

Åhh, ikväll är jag ensam hemma och igår råkade jag bjuda över Daniel för lite tvspel men jag vettefan om jag pallar med han ikväll asså.

Nu måste jag gå och äta middag. har börjat glömma bort att äta på senaste tiden. har liksom inte tid.

Föresten. Jag tror Kristina har slutat blogga. Så ni får nog förlita er på mina historier i framtiden. Men det gör väl inte så mycket? Jag är ju rätt rolig.

Ajuste, mamma.. Har du kvar min sjöhäst? du vet den döda saken som låg i en ask i bokhyllan förr i tiden? Kanske kan skicka över den hit?

Tack och adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0