dont want to hurt u, try not to mess with ur feelings.

Okej mina kära.

Saker flyter på som det ska kan jag berätta, jag ska försöka att inte skriva en hela jävla artikel om min lycka utan jag ska faktiskt försöka fatta mig kort för en gångs skull. Det är svårt kan jag lova.

>Igår hann jag prata med både, morfar,mormor,mamma och pappa på en och samma kväll och det kostade mig endast £1.60(20kr). Vilket kap jag har gjort! Famijen mår bra, gör mig inte sådär orolig igen tack!

>Vi åt familjemiddag igår(plus daniel) på resturang och allt. Värsta var väl att jag blev matförgiftad och spydde upp den inte alls så fantastiska middagen under natten, Men oj va mysigt vi hade det under kvällen.. Mhm! 

>Jag får tillbaka pengar på skatten, jag älskar skatt!

>Vilket betyder att jag kan ta ut semester, OCH jag har kommit på att jag kan ju förfan åka till Barcelona, det är både storstad, sol, bad OCH kanske gratis boende!

>Jag fortsätter att samla på mig vuxenpoäng varje dag, tex. Jag har lärt mig äta kokt broccoli vilket resulterar i en middag ikväll som består av ris med kokta grönsaker. Otroligt va?

Imorn ska jag på möte kl 9.00 och efter det ska jag gå en vända i alla fina secondhand affärer och sedan se hur mycket en till piercing kostar. Och oroa er inte, det är inget ansiktet!

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Birgitta

Din stackare, du verkar åka på allt, men det är ju bra med vuxenpoäng... Det finns nog många som inte gillar kokt broccoli.

Vad är det för en massa möten du springer du på? Nytt jobb eller något annat?

2009-03-30 @ 18:09:19
Postat av: jen

jo men att gilla broccoli har alltid känts rätt vuxet.

Mötet är för det där NInumret för banken och lagligt arbete i LDN. såå..imorn!

Nej, jag har fått ungefära datum av min gamla chef om när vi öppnar nya puben.

:)

2009-03-30 @ 22:27:32
Postat av: Mama

Du samlar så mycket vuxenpoäng så snart måste du vara pensionär HaHa Puss Mama

2009-03-31 @ 11:28:12
Postat av: jen

haha, neee man blir pensionär vid 1000 poäng och jag ligger bara på ungefär 174 sisodär.

fast jag skulle lätt kunna bli pensionär nu. då kunde jag och mormor umgås varje dag!

2009-04-02 @ 15:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0