Gin&Tonic/OffModern

jag försökte slängde av mig skorna, vilket inte lyckades alls eftersom jag efter ett tag insåg att det var en dragskedja där bak som gjorde hela processen mycket mycket svårare, tog av mig kläderna och tvättade bort det som var kvar av sminket.

Jag såg mig runt i rummet och ögonen fastnade genast på det fulla vinglaset jag sprang ifrån några timmar tidigare.
Jag gjorde mitt bästa för att rulla en cigarett, tömde glaset på allt det röda och tände på...och nu sitter jag här.

Och oavsett om ni redan läst det jag skrev igår eller ej, så vill jag bara säga:
GLÖM.
För ikväll insåg jag att problemet är inte var i världen jag befinner mig, för problemet kommer alltid finnas med mig. Problemet är en person vi alla känner väl.
'Oh jävlar i min låda.

Vi stod där, jag och ett par vänner jag inte känner allt för väl. Men, Jag stod där och det var precis allt det jag älskar, musik, vackert folt och vänner, framför scenen där bandet spelade fantastisk musik, med människor jag nyss lärt känna, på en klubb jag aldrig varit förr och fullständigt älskade livet.

Kanske var det dessa 17 Gin&tonic jag fick i mig eller så var det helt enkelt ren Livsglädje. Just nu spelar detta inte så stor roll...för jag vet att om jag bara gör vad som gör Mig lycklig så kommer allt i slutändan bli helt underbart bra. 

Vi pratade om framtiden idag.
Jag har alltid vetat att jag kommer bli rik och berömd.
Och nu vet jag varför.

Vi ses snart.
Puss! älskar er

http://offmodern.com

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Bra att allt känns bättre än sist du skrev. Och det brukar stämma, i slutändan så brukar allt ordna sig till det bättre. Vad var det för band du kollade på?

2009-05-29 @ 12:16:37
Postat av: jen

jo jag vet.ibland måste jag bara få skriva av mig lite,och tyvärr så måste andra personer läsa och se hur jag kännner, men detta brukar oftast inte vara speciellt länge. Mår perfekt nu!!!!!



Ehm, jag kommer inte ihåg namnet, dem har inte blivit signade ännu, det var kompisars kompisar..hehe.. Riktigt bra var dem och när dem är ika och berömda så kan jag säga att Jag såg dem innan dem blev kända.

2009-05-31 @ 03:07:49
Postat av: Birgitta

Jag menade inte att du bara ska skriva om roliga saker, jag tycker om att läsa om allt. Även om jag blir orolig i mellanåt. Men du är stor och kan ta vara på dig själv.

En annan fråga, fundering. Är det min dator som är knäpp eller har du gjort något på sidan som gör att all bakgrund är svart?

2009-05-31 @ 18:49:13
Postat av: Jen

nej jag har ändrat den till svart...ser det konstigt ut??



Haha, jag tror jag ändraade till svart när jag skrev inlägget före..hah.

2009-05-31 @ 23:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0