lets go to brighton!!!!!!


heluu,

den här helgen har varit så himla bra, ni anar inte.

började med i lördags då jag bjöd hem Kristina, Dave och Daniel till min takterrass där vi drack öl och spelade Uno i solnedgången.

Vaknade upp på söndagen och jag och Daniel bestämde oss för att åka till Brighton, så vi gick ner till tågstationen vid 9-tiden och satte oss på tåget söderut.
Hela dagen var fantastisk, vi satte oss direkt på stranden och började med en stor kall öl till frukost, vilket kändes så himla konstigt om man tänker på hur det är i London, nu helt plötsligt satt vi på en strand med stekande sol och Atlanten framför oss.






'




Vid 8tiden på kvällen bestämde vi oss för att åka hem, vi hade suttit på stranden och gått runt den lilla staden i flera timmar PLUS att alla hade underskattat den engelska solen och glömt solskydd så ALLA brände sig. Jag värst som alltid över hela kroppen, värst är axlarna och näsan men näsan är  ju alltid bränd så det är jag rätt van vid.

Så det ända dumma jag gjorde denna helg var nog att bränna mig, Jag klippte dock håret men jag gick faktiskt till en frisör..kostade bara 250kr vilket inte var så farligt. Känns skönt att bli av med skiten.

Imorn börjar jag jobba igen, jag har verkligen uppskattat dessa 3 dagars ledighet.så skönt..

Hoppas ni hade en bra helg ni med.

PUSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Mama

Kul att ni kom iväg på en liten tripp, såg mysigt ut Kamis Mama

2009-05-25 @ 20:49:45
Postat av: Anonym

Vad trevligt med ett litet avbrott i vardagen. Bra också att det var vatten? i glasen brevid ölen. Har du börjat bo in dig i ditt nya rum?

Huset ser jättemysigt ut från utsidan. Nu väntar jag bara på den stora rundturen på film.



Birgitta

2009-05-26 @ 21:05:11
Postat av: eva och hampe

hej jennifer . det ser ju väldigt härligt ut på bilderna. vad skönt att att du trivs bra på din nya adress. det ser ut som ni har fått sommar väder. vi skulle få b ra väder till helgen då är jag ledig.många kramar från oss i hova.

2009-05-26 @ 21:30:17
Postat av: jen

mama: jaa, det var skönt att komma iväg ett tag från stressiga london.



birgitta: Ja, tro det ellet ej men båda vattenglasen var faktiskt mina..blev lite missförstånd..:)



Eva o hampe: Ja jag trvis verkligen jättebra nu när jag bor själv. Tror jag behöver få va ifred ett tag.

Hoppas att det fina vädret håller i sig..fast nu är jag rätt van vid regn..håller på bli engelsman tror jag.

2009-05-27 @ 02:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0