Take off all your clothes, come on take 'em off


Fredag på KoKo som alltid! Härligt full med de bästa av vänner (även om de verkar ha jävligt svårt för att hålla sig uppe på två ben haha) ..

Annars har det inte hänt så mycket intressant denhär veckan..Jag har jobbat på som vanligt..Tisdag och Onsdag spenderades med min favorit spanjorska Patri (flickan på bilden som inte är jag eller Jennifer) och Jennifer på Oxford Street där jag spenderade alldeles för mycket pengar...men det var det värt..

Jag och Dave firade en vecka ifrån varandra med middag och drinkar och härliga desserter..haha..det var gott men det verkar som att jag får lida för det nu istället..Men oroa er inte..jag mår bra inombords..

Tack och Hej


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad då en vecka ifrån varandra. Har ni flyttat isär eller?

2009-05-07 @ 20:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0