ugliness is beautiful


hello.

kul att ni gillar bilderna, jag ska försöka ladda upp lite fler bilder så fort jag hittar min kamera. den ligger nånstans.

Svar på Birgittas fråga ang. boende, självklart skulle det kunna bli bättre om vi bara fick lite mer utrymme och egna rum MEN jag vill inte riskera vår vänskap och deras förhållande. Det är mycket som inte stämmer just nu och det är faktiskt bäst (enligt mig) att jag flyttar.

Denna vecka har det inte hänt jättemycket, jag har mest jobbat och efter jobbet har jag stannat kvar och druckit lite med de jag jobbar me, vilket alltid är trevligt men inte alltid så bra kanske. Blir nästan alltid en för mycket.

Men man är bara ung en gång i livet.

Har börjat läsa biografin om Sid Vicious, förjävla bra bok och nu sitter jag här och önskar att jag hade levt på 60-70-talet istället, jag hade passat bra där tror jag. Livet verkade vara lite roligare då än nu.. Man kunde göra lite som man ville...
Vad kan man göra 2009 som är himla kul???



Imorn ska vi för en gångs skulle göra något annorlunda, vi ska ICKE gå till KOKO utan vi ska till en klubb i Soho, verkar vara bra, jag har lust att go mental den här fredagen. Fast det gör jag iofs oftast, oftast lite för mycket. Jag har redan valt vad jag ska ha på mig,..bla ett par nätstrumpbyxor som tydligen gör att jag ser ut som en prostituerad, enligt Daniel. Han är så snäll.

Nu ska jag koka lite kaffe, ta en cigg och sen tillbaka till jobbet. Jag åt nån jävla paj till lunch..inte gott. dumma kock. tror han hatar mig.

Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Alla vill leva i en annan tidsålder än sin egen. Tycker iallafall att det är tråkigt att det inte av förståliga skäl visserligen funger med att ni bor ihop. Försök hitta kameran, vill se lite bilder.

Spela gärna in en till film också.

2009-05-07 @ 20:26:45
Postat av: Jen

jaaa, en till film later som en bra ide. ska forsoka knapa ihop nagot tills nasta vecka. sondag ar en bra filmdag.

grejen ar att det funkar ju till 90% men de andra 10$ ar bara jobbigt. det ar inte roligt for nan av oss..sa det ar ju trist men jag ar har for att ha kul och inte braka o ha problem..sa jag ser verkigen fram emot att starta mitt egna liv har i london. det ar laskigt..forjavla stor stad..saker och ting blev ju inte riktigt som jag hade tankt mig var flytt hit, men det ar ju sant som hander.Jag kan ju inte bestamma vad Kristina ska och vill gora med sitt liv, men jag kan paverka mitt eget!

Spannande!!!!!!



Nu ska jag drickaen forjalva massa ol!!!!!



Ha en bra helg!

2009-05-08 @ 20:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0