min läkare sa åt mig att aldrig mer dricka Redbull, nu vet både ni och jag varför. tredubblahjärtslag.


Puben var överfull av dyngraka skrikande engelsmän som försökte heja fram Man.U. Och varje gång Barca gjorde mål kunde jag se tårar i mångas ögon. Det var magiskt. 
Jag har dock aldrig varit speciellt intresserad av fotboll men ända sen jag och Anna satt på Camp Nou och såg Barca spöa Atl.Madrid så har jag känt nåt speciellt för laget, landet och fotbollen,.det är något som studsar inom mig ett par gånger extra. 

BCN, oktober 2007
Jag saknar Barca så jävla mycket. Jag vet inte varför. Kanske är det den där "mañana mañana" rytmen man levde i eller kanske helt enkelt att man aldrig hade några som helst problem.
Allt var så himla enkelt och nu när jag ser tillbaka på foton därifrån så ångrar jag så många saker, även fast jag alltid försöker att aldrig ångra nåt så ångrar jag att jag lämnade Bcn, att jag gav upp och inte kämpade utan bara tog den lättaste vägen ut och åkte hem.
Jag saknar värmen, havet, livstilen...


BCN, mars/april 2008

Det jag har nu, här i London är så annorlunda...Jag har dock fler vänner som jag står närmre, ett fantastiskt jobb och något jag kan kalla "Mitt hem" , jag pratar nästan 100% flytande engelska och jag har faktiskt en framtid här..jag har förbaskat kul, jag lever livet fullt ut varje dag..

LDN, november 2008


LDN, december 2008


Ldn. feb/mars 2009

LDN. april 2009

LDN, maj 2009
 

Varför är gräset alltid grönare på den andra sidan?

Kommer jag någonsin vara nöjd med mitt liv?

Ibland funderar jag på att ge upp igen, bara packa min väska och lämna London, vem skulle bry sig EGENTLIGEN? Men vad har jag att komma tillbaka till...jag vet : Ingenstans att bo, noll vänner kvar för dem har jag svikit, inget jobb(Mcdonken är inget jobb) och inget somhelst vettigt liv

MEN, jag kommer faktiskt komma tillbaka, snart. Jag säger inte när jag kommer, och det är bara tillfälligt. Så om jag står där en vacker dag och knackar på dörren så bli inte förvånade.

puss
vi ses snart


(förbannade jävla Redbull, jag kan inte sova. måste gå upp om 4 timmar.. känns som jag ska dö vilken sekund som helst pga av den där förbnnade jävla redbuillen. jag  har inte druckigt nån sorts energi dryck på över ett år, och nu kommer jag ihåg varför jag slutade...barn, prova icke detta hemma...åhh hjärtklappning.
farbror doktor, jag tror på dig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0